Gå til innhold

bekkenløsning i uke 18

Anbefalte innlegg

Hei. er det flere her inne som har fått bekkenløs så tidlig. jeg fikk det med førstemann og. legen tror det kommer av at jeg kaster opp så mye og står bøyd over toalettet opp til flere ganger i døgnet.

har vært sykmeldt siden uke 6 og er 20 uker på mandag

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8372954-bekkenl%C3%B8sning-i-uke-18/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Jeg fikk problemer med bekkenet allerede i uke 13. Nå er jeg i uke 18 og går til fysioterapeut 3 ganger i uken for å styrke den indre støttemuskelaturen i bekkenet. Skal til legen i neste uke, og da regner jeg med at jeg blir 50% sykemeldt. Hun ville sykemelde meg tidligere, men det er jeg som har strittet i mot der. Nå ser jeg at det antageligvis er det mest fornuftige..

Var overhodet ikke plaget med bekkensmerter forrige gang jeg var gravid, så dette var jeg ikke forberedt på.. :(

Hei! Er 18 uker på vei og har slitt med smerter i 2-3 uker allerede.... Var egentlig forberedt på at det ville skje, da jeg har hatt prolaps og sliter med ryggen i perioder. Høres ut som det kunne være en ide å gå til en fysioterapeut el kiropraktor... Noen som kan anbefale det ene foran det andre? Hva med yoga for gravide??? Tips tas imot med takk! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...