Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Er så skrekkelig irritert og hissig for tiden. Tåler absolutt ingenting. Er trett, men får ikke sove. Tenker jeg skal gjøre ditt og datt, men har så vondt fra skambenet og ned i føttene at jeg ikke får gjort det jeg skal. Dessuten så blir kynnerne bare verre og verre! Føler meg som en tikkende bombe.......... Hormonbombe?????? Moren min lurer på om jeg har tenkt å føde allerede siden jeg er så hissig og irritert, men det kan da umulig være et tegn på at fødselen nærmer seg???? Å som jeg gleder meg til at fødselen er vel overstått!
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 hei!! Har det sånn jeg å for så å brytesammen i gråt over utmattelse og dårlig samvittighet ovenfor sambo og sønnen vår....har vont og ubehag overalt. Kommer ei venninde til meg etterpå som er fotpleier og hun skal massere føtter og legger og det kan være med på å sette i gang. så verdt et forsøk hehe lykke til!! Kan ikke vente med å få det overstått jeg heller. Er i uke 39 nå,du da?
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #3 Skrevet 24. februar 2007 Så godt at jeg ikke er alene! Føler meg som verdens verste mamma og som ei "drittkjerring" for mannen min. Jeg er i uke 37. Kos deg masse med massasjen og nyyyyyyyt det! Klem!
juddellihuddelli Skrevet 24. februar 2007 #4 Skrevet 24. februar 2007 Synes også synd på sambo, han er så søt og snill mot meg men jeg er bare hissig og sur, takler nesten ikke å bli tatt på i det hele tatt...hehe håper det snart er over...
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #5 Skrevet 24. februar 2007 Samme her.... Er i uke 37 nå og er temmelig sliten og i dårlig form. Vondt i bekken, vondt å bøye seg.... I det heletatt - lei!!!! Og det går jo beklageligvis utover min kjære sønn og sambo... Blir meget fort hissig for tiden ja.....Huff! Og så kommer den dårlige samvittigheten, og deretter tårene.... Men håper på bedre tider når dette er overstått! MIn sambo er veldig forståelsesfull, så i stedet for å bli sint på meg (som sikkert jeg ville blitt), viser han stor forståelse. Og i dag har han vasket gulv og stått i, og deretter tok han med seg vår kjære sønn ut en tur... Han er enestående! Og det skal jeg fortelle han ) Sukk!
Gjest Skrevet 24. februar 2007 #6 Skrevet 24. februar 2007 er IKKE bare deg nei.. tenner på alle plugger for tiden.,.. inatt,da katta mi ikke kunne holde kjeft,var det rett før jeg fant kniven... er ikke kødd.. skal ikke mye til ass..
rampen_ Skrevet 24. februar 2007 #7 Skrevet 24. februar 2007 uff.. samme som her! Jeg er som en tikkende bombe.. som sprenges om igjen og om igjen... åhh.. stakkars mannen min som har levd med disse hormonsvingningene siden jeg ble gravid.. usj!! Jaja.. er i uke 33 nå, så er snart ferdig.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #8 Skrevet 24. februar 2007 Jepp!! Humøret svinger fra overlykkelig til superirritert i løpet av sekunder. Ganske slitsomt for meg...enda verre for min mann. Heldige meg som har så snill mann!! I tillegg gråter jeg av ingenting for tiden. Brøt sammen da Kongen avduket statuen av sin mor og han ble så rørt. HERREGUD! Er i uke 33,ikke lenge igjen heldigvis.
Gjest Skrevet 24. februar 2007 #9 Skrevet 24. februar 2007 rampen ta omega 3! Du mangler litt fett i hjernen.. Dette er ikke ment styggt for alt i verden., men du trenger omega 3 (til info Alle sunne fettsyrer i hjernen blir tært på fpr å bygge opp babyen.. for noen er tapet stort og kan føre til enorme humørssvingninger) Hilsen Alexsandra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå