Gå til innhold

Nå spør jeg myye.. men det får gå sin prøve ;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har hatt munntørrhet og litt nedsatt matlyst (mindre enn jeg håpet på) men begge deler har blitt redusert av seg selv etter en ukes tid ca. Diare har jeg bare hvis jeg spiser mye fett på kort tid.

hmmm, jeg hadde myyyyye hodepine de første to ukene, også var jeg tørr i munnen ja! og humøret og giret var høyt! hehehe.. men alt dette har stabilisert seg etterhvert som ukene har gått! Jeg opplever fremdeles å være sulten, men klarer holde meg unna småspising.kan være som du sier at forbrenningen går opp, uansett har jeg nå gått ned en god del kg på disse 5 ukene;)

Merker at det går veldig opp og ned med sulten hos meg, en uke kan jeg nesten la være å spise noen ting (merker at jeg ikke har spist når humøret synker og jeg blir utolmodig) og andre uker er jeg så sulten at jeg i alle fall ikke blir mett av å spise grønnsaker :o)

de 2 første uken hadde jeg veldig munntørrhet og vanskelig for å sove. men det har gått seg til. er dager innemellom nå som jeg har samme munntørrhet men ikke så ofte. har hatt dempet appetit de 4 første ukene, men denne uken har jeg ikke merket det, men har fått mensen idag så regner med det er det. gikk ned mye de 3 første ukene og så har det stoppet opp litt. må ta meg sammen og spise litt bedre igjen og komme meg opp på trenings apparatet mitt.. men mensen gjør meg helt utslått, så blir vel noen dager til før jeg kommer igang:)

lykke til med vektreduksjonen alle jenter her inne :))))

Annonse

Jeg hadde problemer med hjertebank og at jeg ikke fikk sove. var skikkelig irritabel første uken:)

Ga seg heldigvis. Har sluttet nå, Gikk på dem en måned og prøver hardt å holde veken. Gikk ned 7,5 kilo. Prøver trene 4 ganger iuken:) Synes det var fantastisk,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...