Gå til innhold

MS

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nei desverre.. vet ikke hvordan svangerskapet ditt blir, men tanta mi har en vennine med MS, og hun har tre friske barn.. hør med jordmoren din eller legen om det finnes en info side for deg.. det burde det jo. Kanksje du finner svar på mye inne på lommelegen eller doktoronline..? lykke til i allefall :)

Hei!

Jeg fikk beskjed om at jeg sannsynligvis har MS etter 7 mnd etter fødselen i mars 2004, fikk da min andre synsnervebetennsele. Mitt svangerskap gikk veldig bra, men veldig trøtt. Så sykmeld deg om du blir veldig trøtt. Ellers så søk på google: gravid og ms - da får du flere svar!! Var nettopp inne å kikka på de sidene.

De sier at i svangerskapet de tre første mnd kan du bli sliten og trøtt, så du bør ta det med ro. Ellers er du sannsynligvis i bedre form de neste mnd. Men de tre mnd etter fødsel kan bli litt slitsomme, men det varierer sånn med ms-en.

Selv er jeg fortsatt til utredning for sykdommen, heldigvis. Jeg er i fin form, men kan bli veldig trøtt. Er ikke gravid nå, da jeg aborterte for ei uke siden. Leste nettopp at det ikke er flere som aborterer fordi man har ms enn de som ikke har sydommen!

Hva er det som gjør at du er under utredning?? Håper du er i fin form!!

Signerer med anonym, men fint om vi kunne fortsette tråen på mail....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...