Gå til innhold

Noen som vil "slanke" seg sammen med meg??


mammasgojente

Anbefalte innlegg

Jeg har en maange kg å ta av fra svangerskapet og har dessverre gått opp i vekt i ammeperioden :( Jeg skal begynne en "slankekur" på mandag bestående av å moderere maten samt øke aktivitetsnivået... Noen flere som vil joine meg?? Litt mer motiverende når man er fler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da vil jeg reklamere litt for trimdebatten, der vi er fire stykker som skriver treningsdagbok for hver uke. Målet vårt er å gå ned i vekt og bli i bedre form. Sleng deg på da! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det høres veldig bra ut! Tok en titt, men skal jeg inn og skrive under der det står uke 8 da? eller skriver dere et eget innlegg for hver av dere? eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, alle sammen skriver i uke 8, tidlig i uka har det en tendens til å bli en skravletråd... På søndag eller mandag pleier vi å oppsummere uka, hva vi har gjort av trimming. Vi er som nevnt fire mer eller mindre aktive der, prøver å motivere hverandre litt også. Synes det har hjulpet litt på min aktivitet, selv om jeg har en down-periode nå... Velkommen skal du være! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hadde nå plan om å begynne i morgen jeg og da. Bare legge om, spise litt smartere, sunnere oftere mindre. Og sist men ikke minst begynne å trene litt, for jeg må virkelig det for å klare å gå ned noe. Jeg joiner deg gjerne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra! Er så mye bedre når man er flere.. Jeg foreslår at vi da joiner Hoppetussa og de andre trimmerne/slankerne der??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...