fjotteline Skrevet 24. februar 2007 #1 Del Skrevet 24. februar 2007 heisann har 2 spørsmål angående pappapermisjonen som jeg lurer på om noen kloke hoder kunne svart meg Han skal gjøre det sånn at han tar desse 6 ukene ut hver fredag fremmover. Det er vel ikke noe i veien for det selv om jeg også blir hjemme? har ikke noen jobb og gå til og vet jo at den dagen har er hjemme får ikke jeg noen penger selvsagt. men det er ikke noe i veien for at han kan ta permisjonen selv om jeg ikke har noe jobb eller skole eller noe og gå til?? og hvilken lønn blir han regnet ut ifra? Han fikk atføringspenger frem til sommeren 06. Så jobbet han på norsjøen frem til november 06 og nå jobber han på et lager. Blir det regnet gjennomsnittet fra det siste året? så narhan har funnet ut når han vil ha fri så må hanta med seg lønn og trekk oppgaven fra alle 3 på en måte og vise frem? Eller blir det regnet lønnen fra den jobben han er i NÅ? mange spørsmål, men håper noen forsto hva jeg mente:) og kan gi meg et godt svar:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8372701-pappapermisjonen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege+solstråle:) Skrevet 25. februar 2007 #2 Del Skrevet 25. februar 2007 Dere kan ikke ta ut permisjon med lønn samtidig men hva du gjør (jobb, ferie el fri uten lønn) spiller ingen rolle når faren har permisjon. Regner med at du har hatt jobb før og dermed krav på foreldrepenger siden du skriver det på den måten. Vet ikke om jeg forsto deg rett... Farens lønn blir vel regnet utifra hva han har jobbet de siste 6 mnd før han skal ha permisjon. Siden han har hatt flere jobber ville jeg ha kontaktet NAV for sikkerhets skyld. Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8372701-pappapermisjonen/#findComment-8381461 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå