Gå til innhold

Jeg tror jeg er gravid.... :o))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet med quick respons i dag, den var svakt postitiv, skal teste med morgen urin i morgen for sikkerhetsskyld, så slipper ikke jubelen løs enda.

:-) :-) :-)

Venter med i morgen til å sende babystøv jeg, for er jeg ikke gravid så virker det jo ikke for dere andre!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå... Så spennende da:)

Lykke til, det kommer sikkert til å bli en lang lørdag for deg.. Håper vi kan gratulere deg i morgen!!:D

Skrevet

Så spennende!!!!!!! Da er det nok som jeg sa da....!!! Blir morsomt å fortelle den babyen hvor den ble laga... ;)

Regner med at jeg kan sende deg en stor gratulasjon i morgen ;)

Skrevet

Å? Nå ble jeg nysgjerrig.. Hvor fant unnfangelsen sted??

Skrevet

øh, nei hadde seg sånn at vi var på hyttetur med svigerfam rundt EL denne pp, og måtte ta en kjapp unnamanøver til handicaptoalettet ved skianlegget ved lunsj tider for å kunne holde annenhver dag taktikken, såååå, hehe, 50% sjanse for at den eventuelle spiren ble unnfanget der.

ROMANTISK!!!

Skrevet

Ha ha ha!! Så bra:)

Da sitter den sikkert nå vettu, kanskje vi alle må ta en kjapp en på offentlig sted;) Si ifra hvis det var riktig oppskrift da:)

Genialt altså!!! :D

Skrevet

Lykke til!! Dette var spennende! :)

Skrevet

Gratulere!!! Du e nok, gravid, ja=)) Æ tok også nettopp en test, og gjett??? Den va positiv=))

Vi snakkes på 1. tri!

Skrevet

Så hyggelig da, gratulerer, ja vi sees på 1.tri.

Har vært litt inne der å kikket, håper det er like hyggelig der, synes det er en og annen som er litt ufine der innimellom, anonyme da seff, håper ikke det stemmer :-)

Skrevet

Det går nok bra skal du se!! Og er de det, så bare overse:)

Snart kommer jo hele gjengen herfra inn også:)

Gratulerer begge to:)

Skrevet

hipp hurra - får håper at du får en super positiv test imorgen!!!!

Men jeg sier forsiktig GRATULERERER!!! :o)

Skrevet

Å...så herlig..krysser fingre for deg...og et lite gratulerer..hihi..:o)

Skrevet

Gratulerer masse :)

Sist gang testet jeg svak strek med quick respons, men testet sterk positiv med clearblue dagen etter :)

Og du vet jo hva dem sier, en strek er en strek !

Skrevet

Åh, Tussa, dette høres kjempespennende ut!!! Er det lov med et lite forsiktig gratulerer? Jeg har ihvertfall lært her inne at en strek er en strek! : )

Skrevet

GRATTIS TIL DEG MED SPIRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En strek er en strek vet du...., så det er nok bare å glede seg. Skjønner at du blir usikker fordi den er svak, men husk at den slår ut på Hcg i urinen din. Og dette blir sterkere for hver dag som går. Så jeg drister meg til å gratulere deg! Og selvsagt strør du om deg med en haug av babystøv til oss som fortsatt prøver!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hei å hå!!

Gratulerer så mye!!

Så du hadde fått 2 tydelige streker i dag!!

Ha en flott dag!!!

Skulle selv hatt mensen på fredag,men ingen mens enda...

Får bare vente å se...

Men GRATTIS til deg!!!!!!!!!

Skrevet

Tusen takk, ja jeg er kjempeglad!!

Har du testet enda da?

Skrevet

Ja,testet 2 ganger..Senest i går morges,self. negativ.....

Så mensen dukker mest sansynligvis opp snart...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...