Gå til innhold

dere som har født...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

klær til deg , litt til baby , de har litt klær på sykehuset også =) hadde de ihvertfall på ullvål.. toalletsaker og jeg syns det var greit med egne store bind ..syns de var ekle de på sykehuset , lepepomade er å andbefale (luften er tør, og leppene mine sprakk)

lykketil =)

jeg drassa med meg en hau av ting jeg aldri fikk bruk får! noe jeg derimot glemte var sokker og mørke joggebukser. jeg blødde veeldig kraftig etter fødsel og da var det kjipt og bare ha kjempe lyse joggebukser får jeg blødde jo igjennom hele tia:(

ellers så får du det meste av bind,bleier og engangs truSer (som er mega behaglige) på di fleste sykehus (jeg tok med en hau av truser,men brukte kun di fra sykehuset)

ellers så anbefaler jeg deg og ha med bodylotion,lepomade,sminke (får og freshe deg litt opp,kan love deg det er deilig og føle seg fresh når du skal hjem..!)

husk shampoo&balsam,ammeinnlegg og amme bh!

ellers så trenger du igrunn ikke så mye utenom hjemmreise tøy til deg og babyen....

jo også hsuk tøffler eller innesko da;)

1.Ha med deg et par store og gode bukser, og et par gensere å velge imellom.

2.Jeg skulle ønsket at jeg hadde kjøpt ammetopper allerede da, for det er så fryktelig tungvint når man skal amme i ett sett for å få i gang produksjonen:(

3.Toalettsaker er viktig...glad jeg hadde med meg litt sminke så jeg følte meg litt freshere enn det jeg egentlig var.

4.Tøfler kunne jeg ikke overlevd uten.

5.Og ellers trenger du ikke mer klær til babyen enn det du vil ha på han på veien hjem ettersom de har klær til han/hun på sykehuset.

6.Bindene som de har på sykehuset var jeg evig takknemmelig for, så ikke ta med egne.

7.En god posjon tålmodighet...vær utvilt, det blir slitsomme netter...

Lykke til

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...