Håp73 Skrevet 24. februar 2007 #1 Del Skrevet 24. februar 2007 Hei, I.o.m. at jeg ble så dårlig av nesesprayen på siste IVF forsøk, skal vi nå forsøke IVF på naturlig syklus. Jeg skal bare ta eggløsningssprøytene. Men da jeg var inne på ultralyd i går, på dag 2, hadde jeg to store eggposer eller cyster, som visstnok gjør at jeg ikke kan starte opp med eggløsningssprøyter på denne syklus. Legen sendte meg derfor hjem med p-piller, og jeg skal ta disse de to neste syklusene før vi evt. kan sette igang med nytt forsøk. Vi har ingen barn, og har prøvd å bli gravid nå i 4 år. Vi er uforklarlig barnløse. Jeg trodde derfor ikke i min villeste fantasi at jeg noen gang skulle bruke p-piller igjen. Naturen er rar.... ) Er det noen som har opplevd noe lignende? Evt. noen som har erfaring med IVF forsøk på naturlig syklus??? Håper på svar. ;o) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8372152-p-piller-f%C3%B8r-neste-ivf-fors%C3%B8k-p%C3%A5-naturlig-syklus/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå