Gå til innhold

SKRAVLETRÅD IKM UKE 11

Anbefalte innlegg

snek meg til å lage en liten tråd her jeg, så ingen andre så håper det ikkje gjør noe=)

hvordan går det med ikm uke 11 jentene da? Noen EL i lufta?=)

håper på det varmeste at uke 11 skal bli den magiske uken der alle fine blåe streker og kryss hopper fram=)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8372087-skravletr%C3%A5d-ikm-uke-11/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ærsj tanter er uvelkommene her og, håper og ikke se henne på en laaaaaaang stund..håpe håpe håpe..=)

jeg bruker ikke å teste for å finne EL, bruker å ta det litt sånn på "feelingen"=) men kansje jeg burde prøve det neste måned dersom spiren ikke sitter denne...

Hei hei sann.Jeg har også ikm uke 11,ca 15 mars.Ikke hatt EL ennå men venter spent.Har kjøpt billigtester på internett så tester hver dag nå.Håper jeg finner den.Tror jeg skal ha den innen onsdag

Krysser fingre å tær for babybooooom i uke 11.

Annonse

Hei uke 11'ere!

Jeg har også IKM uke 11, men må vente helt til søndag den 18. Har ikke begynt å jakte på EL ennå. Venter at den kommer til helgen igjen. Skal begynne å jakte dag 9, dvs. nå på onsdag. Dette blir første gang jeg skal jakte på EL, mest for å være på den sikre siden for stort sett så merker jeg på meg når den kommer (veldig mye slim og mye mer klar for sengekos enn ellers :-) ).

Er nå bare i min 2.pp. Etter min første hadde jeg egentlig litt merkelig TR, så jeg er litt spent på om EL kommer når den pleier. Syklusen min er vanligvis veldig stabil.

Lykketil alle IKM'ere uke 11, blir morro å følge dere fremover!

Hei kinemiri!

Jeg har også ikm 18 - lenge å vente ja.....kanskje må jeg vente helt til uke 12 også....blææææ....spørs helt på hvor lang syklusen min blir det. Jaktingen min etter el begynner også snart! Spennende! Bare håper gubben er med på tonene ;o) Lykke til i jakten på el jenter :o)

Jippi. endelig en tråd jeg kan virkelig være med på!!!! Jeg er i 1. pp og syns alt er nytt og spennende, men jeg har aldri målt verken det ene eller det andre, så jeg har jo ingen erfaring. Jeg har heller ikke målt EL eller noe som helst, men lever i håpet om at 1 pp etter p-pilleslutt gir egg i hytt og pine (det var noen som sa det) og at ting kan gå fort.

Det må kanskje et ekstra egg til for at vi skal få klaff denne måneden, for vi er litt opptatte på hver vår kant. Jeg skal reise neste helg og han jobber skift denne uka. Men man må jo bare prøve når man kan.

det er så ergelig når sambo må jobbe borte å jeg vet at EL er like rundt hjørne...denne gangen skal jeg taue han fast hjemme å han får ikke forlate huse før EL er borte vekk=) hehe...*skulle ønske iallefall*

gøy at du henger deg med her Bittelill=)

skal bli morro å se om noen av oss blir gravide iløpet av di nermeste ukene=)

Henger meg på her jeg;-) Syklusene blir jo bare kortere og kortere, nå er den på 26 dager, så da har jeg IKM den 18. Skal ha EL om en ukes tid. Krysser fingrene for oss alle, håper det blir mange positive tester i uke 11!=)

Foeler paa meg at EL kommer opp mot helgen, men er ikke sikker, haaper jo paa det, for ellers ramler jeg inn i uke 12 gjengen... Tester hver dag og helt blankt i dag ogsaa, hmmmmm, noen som har oversikt over EL tegn? Altsaa en saann liste med typiske iforkantavELtypetegn? Emblamamma kanskje? Du er god med lister og informasjon... =o)

Annonse

Jeg også kanskje ramler inn i uke 12 gjengen, håper at det blir uke 11 så blir det ikke så lenge å pines med venting :o) Håper el er til helga....håpe håpe xxxxxxxxxxxxx nå må det klaffe for oss jenter ;o)

Hmmm....liste med eltegn, det har jeg ikke sett her inne! :o) men jeg merker el på vei 3-4 dager før jeg får positiv el.test. Kjenner det stikker i eggstokkene, smertene flytter seg litt, men blir veldig intense 2 dager før el. Så da vet jeg sånn ca når el skjer. Men jeg tester alltid flere dager etter positiv el.test for å se hvor lenge den holder seg positiv.

Lykke til i jakten på el, noen har vel i disse tider :o) Kjør på!! Vi skal ha mange spirer i uke 11!!!

Ja nå har jakten på EL begynt. Kjenner jeg er veldig verpeklar nå :o)

Jeg kan dessverre ikke kjenne når EL er på vei. Eneste jeg har å gå etter er at jeg får en god del mer slim enn ellers, og at jeg er mer klar enn eller til å hoppe i høyet ;-)

Håper dere andre verpeklare høner skyter blink i løpet av uken, så skal vi se uke 11 blir en bra uke med mange spirer.

Lykke til alle sammen, og hopp mye i høyet :D

Jakten på EL har begynt ja=) Får den vel ikke før til helgen jeg da. Jeg merker også EL ved at jeg får mer slim. Har kjøpt meg pearly, så håper den kan hjelpe til etterhvert;-)

Vi får hoppe masse i høyet alle sammen. Uke 11 skal bli rekord-uke, med positive tester så langt øyet kan se! Masse lykke til, håper alle treffer blink;-)

Ja, nå bgynner den hektiske perioden :P

skal ta det veldig med ro denne mnd vi da, bare slappe av og ha kose sex :)

kjenner at det er noe på gang i magen nå, så el er vel her om 3-4 dager tenker jeg :)

livmortappen har iallefall begynt å åpne seg :)

Er saa imponert av deg og livmortappkontakten din, Lioevr, hehe... Jeg maa gutse meg litt til for aa lete etter den. Tror jeg maa stole paa ELtester, og det jeg kjenner paa kroppen. Er merkelig, har alltid ment jeg kjenner EL, og det er kanskje sant, men denne pp har jeg altsaa gaatt litt mer presist til versks, og leter med tester, er paa dag 15 naa, med 30 dagers sykluser, saa da boer den dukke opp rundt fredag en gang. Det jeg kjenner ved EL er at jeg foeler meg yr og flott, hehe....litt saann at jeg er helt sikker paa at mannen min har kjempelyst paa meg, fnis... Var klar i gaar, men da hadde vi snakket om en del ting paa dagen som ikke helt la grunnlaget for stemingen. Akk ja, det maa til noen ganger det ogaaa. Har forresten begynt aa trene hver dag - sykler, svoemmer og gaar intenst, etter at jeg ble bevisst paa at jeg har pcos og at det er det som er hormonforstyrrende hos meg (men som - amen - ikke oedelegger EL hos meg, flaks flaks...) Ikke hardest angrepet, men har opp til 10 vanncyster paa en eggstokk. Uansett, det gir ufattelig energi aa trene mer. Gjorde det hele barndommen og ungdomstiden og tidlig voksen for den saks skyld, bare jobb og annet som har oedelagt for siste aarene. Naa er det sakte men sikkert tilbake i godform, og det demper ikke sexlysten, nei... =o))

Lykke til i hoeyet denne uken og helgen jenter!

he he.

sa jeg virkelig at jeg skulle slappe av denne pp?

jeg har jo måttet begynne å tisse på disse el testene mine da.

fikk jo masse av dem i posten i går fra babyklar.

så kjenner jeg etter tappen, men det har bare blirr gammel vane om morgenen i dusjen...

skjønner egentrlig ikke hvorfor jeg gjør noen av tingene, jeg vet jo når jeg har el.

hehe

har begynt å trene litt hver dag jeg og (ikke mye jeg orker etter jobb i barnehage) men er kjempedeilig å komme igang igjen. er jo egentlig kjempeglad i å trene jeg da.

velk, lykke til du også femina :)

skal nok se det blir spirer på oss denne pp ;)

Hei alle sammen!

Jeg har vært litt av og på på dette rommet:)

Har tatt el tester og fikk positiv test mandag og i går. Hadde det veeeeldig koselig med mannen på søndag, så da håper jeg at det er i boks denne pp:D

Hadde symptomer på el i går, oppblåst mage.

Har ikm den 12 mars og jeg skal ikke teste før noen dager etter (hvis d blir aktuelt;)

Lykke til alle sammen!

EL er i disse dager hos meg men så mye hekking er det ikke blitt ennå=/ sambo begynner på jobb med en gang jeg kommer hjem av jobb så vi møtes liksom bare i døra, å da kommer han ikke hjem før i 2-3 tia på natta... men fra i morgen blir det vel litt tid får vi håpe=)

Har begynt å teste etter EL nå, men fortsatt neg. Venter EL nærmere helgen da IKM ikke er før søndag den 18. Bruker cb digital el-test. Noen med erfaringer, eller gode råd ved bruk av denne testen? F.eks. lurer jeg på om det er ok å teste på morgenen.

Noen som verper ennå? :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...