Gå til innhold

Jeg har aldri vært slik som dette uten å være gravid, MEN

Anbefalte innlegg

det er ingen måte å forklare det som skjer med kroppen min nå.... Jeg hadde spontanabort den 2 februar. jeg blødde vell i 5 dager, før jeg var innstilt på ny pp. (ja, jeg vet jeg mistet, for hcg nivået mitt sank)

for ca 4-5 dager siden kom det en rekke symptomer snikende, som jeg ikke får forklart... begynte med kviser, munnsår ol. tenkte at det er bare vinteren som spiller meg et puss (har aldri mer enn maks en kvise om gangen) og munnsår i munnviken, ja det skjer liksom ikke, men jeg tenkte ikke på det før senere. Så begynte jeg å bli som jeg kaller det "akutt kvalm" slik at jeg nesten spyr, så går det over etter vert. har også veldig mye utflod......hele veien har jeg gått på do flere ganger iløpet av natta, jeg er sulten hele tiden, og mest fremtredene, den FORBANNA HALSBRANNEN tar livet av meg! jeg vokner opp av sure oppstøt og halsbrann så jeg ikke får sovE! har halsbrann hele tiden.... har hatt det i 4-5 dager nå! men jeg får det ikke til å stemme med en graviditet heller.... vet ikke når jeg har hatt el, etter min "beregning" trodde jeg den var rundt den 19, for da hadde jeg elslim, men jeg er så usikker nå at jeg vet ikke hva... i tillegg, så har jeg søvn problemer så det holder.

noen som kan fortelle meg hvilken sykdom jeg bærer på, hvis ikke det er graviditetsrelatert? jeg får det bare ikke til å stemme!!!!!

og det som er fortvilende er at jeg ikke har tester, jeg bor sørpå (og alle ser vell været her nå) så jeg er innesnødd, har bestilt grav. tester på internet, men posten er jo låst den også. jeg man får ikke symptomer bare et par dager etter el! det er ikke mulig... eller kan el vært for en stund siden?

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...