Gå til innhold

Kan ikke for at jeg er engstelig!


anrø

Anbefalte innlegg

Fant ut på torsdag at jeg er gravid. Termin er 1.nov(hvis alt går bra). Prøver å tenke positivt. Har hadt tre sa før. Går m mensmurringer av og til,kjenner at d kommer utflod og. Da må jeg på do og se om d kommer blod,men d er d ikke. Det er pyton å gå rundt å være redd. Har noen tips. Husker jeg ikke var bekymret da jeg gikk gravid m de to jentene mine. Tenkte ikke i de baner da. Vet d er normalt med mensmurring og utflod,livmora vokser og jobber at spiren skal ha d bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lykkeliggift_

samme situasjon her, ble helt psycho, sliten og tenker ikke på annet enn å komme over den "kritiske" uke 12...Håper det gir seg etterhvert.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres rart ut,men d er "godt" å høre d er flere som har d slik. At d er normalt. Kvalmen holder på å komme litt kjenner jeg. Var ikke kvalm da jeg mistet de andre tre gangene. Vi får muntre hverandre opp da. Er du langt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært ganske engstelig. For meg hjalp det med en tidlig ul i uke 7+6 og nå i uke 11. Ble veldig rolig av en finfin radiolog som grundig tok for seg hele babyen, fostersekken og morkaka. Koster litt med privat ul, men for meg var det verdt det. Er nå sikker på å kunne tusle inn på 2. tri nå til onsdag:) Absolutt å anbefale for sjelefreden. Og husk, når du har kommet så langt at du tester pos. er det 9 av 10 svangerskap som ender med suksess, og med litt vanlig kombinatorikk, kan en regne med at det er 1-89 sjanse for at det går bra nå. Sett rent statistisk i forhold til at du har mistet en gang allerede:) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...