Misa+spire i magen<3 Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Hva er dette for noe? Jeg våkner hver morgen med intens hodepine. Jeg kan peke ut punktet i panna der det gør vondt. Midt i panna over venstre øye. Det samme punktet kan jeg peke ut på venstre side i bakhodet. Det kjennes rett og slett ut som at hodet mitt sprenger og jeg ser uklart. Føler at øya mine bare spinner i surr. Målte blodtrykket mitt på torsdag og det er kjempe fint, og det er heller ikke tegn til eggehvite i urinen min. Så svangerskapsforgiftning kan det ikke være.. Noen som har peiling? Det vil ikke gi slipp. Går rundt i svime..
stormgutt + soljente Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 Jeg vet ikke hva det kan være egentlig, men det kan være et resultat av jordstråling. Prøv å ligge med hodet andre veien i senga. Hvis det er årsaken bør du merke resultat etter ei natt bare. Billig forsøk iallefall!
Silje og Vaniljebollene Skrevet 24. februar 2007 #3 Skrevet 24. februar 2007 Jeg hadde intens hodepine som det... Det viste seg at jeg hadde diabetes (uten sukker i urinen), og når jeg begynte å kontrollere blodsukkeret ble jeg mye, mye bedre.
Misa+spire i magen<3 Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. februar 2007 Hm, okei. Jeg har skiftet stilling om natta.. Hjelper ikke. Eneste som hjelper litt er å sitte oppreist. Men kan vel kanskje ha noe med at jeg er anspent også.. Glad dette snart er over og at tulla er ute i stedet for =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå