Gå til innhold

Simo sportstrille 123 er SUPER!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da har jeg kjøpt sportstrille til lillegutt..... Jeg har lett og prøvd, hørt på andre og virkelig anstrengt emg for å skaffe den PERFEKTE vogna for oss :-)

ALle andre vogner var det noe "galt med". Liker ikke 3-hjulinger da det enkelt og greit er letter å vippe disse. Virker ustødige. og det er jo ingen som kan motargumentere at 3 hjulinger er mindre stødige enn 4 hjulinger....

Iallefall, har en Simo dypvogn/barnevogn fra før.... Den er stor og romslig og kan brukes frem til de er 1 år. Nå var det på tide med en ny vogn, men jeg beholder fortsatt dypvognen til sovevogn hjemme..... de er utrolig romslige, lune og gode.

Til trilleturer svo. bruker jeg Simo sportstillle 123. Den er også meget god, og har god sovestilling slik at guttungen kan sove i den når vi er ute på tur. Skal vi bare på trilletur mens gutten kun skal sove bruker jeg SImo dypvognen (Selv om gutteungen er litt lang til vognen er det likevel pase på en måte....) Skal vi på byn og shoppe sov. og han i tillegg skal sove bruekr vi sportstrillen. Den er bare HEEEELT super. Er sååå fornøyd. Ettr å ha lett og lett SÅ lenge etter en super vogn er jeg nå strålende fornøyd.

Vognen kostet ca.2500 kr

Kan få billigere knirkevogner :-) med små trillehjul, men det var jo absolutt ikke DET jeg var ute etter :-)

Måtte bare dele dette med dere :-) :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...