Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett litt på Emmaljunga Duo Edge Combi (Jungle Pink<3)

noen som har erfaringe med emmaljunga? positive/negative ting med den?

har bare sett den på nettet, ikke prøvekjørt etc.

på forhånd takk for alle svar:0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har emmaljunga edge duo og er kjempefornøyd=)

Stødig,god plass i bagen og en drøm å trille.'

Eneste minuset er at den er tung.Så nå som lillegutt er blitt større har vi kjøpt ei lettere sportsvogn.

Skrevet

Hmm..hørt at den e lett?:S

men høres uansett ut som ei bra vogn :0)

Skrevet

Den er absolutt ikke lett, blant de tyngste. Men har alt mulig av smarte duppeditter, og kvalitet veier ofte noen kilo.. Virkelig en bra vogn. Men man bør ha stor bil, og god plass i gangen, evt god plass under tak ute.

Skrevet

Emmaljunga har en modell som heter city cross, som er fra 0,5 - 3 år og en liggedel (0-0,5år) som heter city bag. Disse er veldig lette og fine og ikke så klumpete og store som emmaljungas andre modeller og forøvrig andre kombivogner jeg har sett. Har nettopp kjøpt en slik selv, men får ikke prøvd den ordentlig før i April :)

Skrevet

Synes Edgen er veldig fin, jeg, spesielt bagdelen. Men sportsdelen er litt liten sammenlignet med f. eks. Simo og Brio fordi den har en liten "kant" øverst når ryggen legges ned (hvertfall de modellene som er 1-2 år gamle, kanskje de nye er bedre) Men sammenlignet med en del andre vogner så er den jo romslig..... At den regnes som tung er vel bare et problem ved løft ut og inn av bil ol, merker ikke mye til det når man triller ihvertfall.

Skrevet

Vi har edge og liker den kjempe-godt. Den er nok litt tung i forhold til en del andre vogner, men så er den til gjengjeld fantastisk å trille, stødig og med god plass i bagen.

Bagen er litt vanskelig å bære med ungen i både pga av vekten og det at bagen er stor. Så den er ikke noe særlig om du må bære den opp flere trapper for eksempel. Men dette gjelder vel ganske mange vogner tror jeg.

Skulle jeg kjøpt ny vogn nå så hadde jeg kjøpt den igjen. :)

Skrevet

Super vogn! Som allerede nevnt er den tung, men syns det faktisk er verd det. men- dersom du har liten bil, leilighet og bor midt i byen hadde jeg kanskje valgt en lettere emmaljunga-modell. Mange fine...

Skrevet

Jeg har kjøpt vognen nå..Kjempe god..Lett å trille synes jeg ( har trøbbel med håndledd..og jeg synes den er god:)Lit tung å løfte in/ ut av bil..Tar plass;) Men,jeg kunne ikke tenkt meg noen annen vogn:)

Skrevet

Positivt:

Den har det meste... Teleskopstyre, vendbart håndtak, lufting i bagen, integrert myggnett ++ Den er stor i bagen og stødig og fin. Lufthjul gjør at den er god på selv ujevne underlag.

Negativt:

Den er litt stor sammenlagt med bagdelen. For meg er ikke dette noe problem da jeg har god plass i bilen o.l. Handtaket er litt tungt å få over kalesjen, bl. annet når man skal slå sammen vogna. Det er enklere å kneppe av bagen å slå sammen vogna. Og bagen er lett og ta av og på, så jeg synes ikke dette er noe stort problem.

Det kommer selvsagt an på hvilke behov man har når man skal kjøpe vogn. Men denne vogna synes jeg var helt super!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...