Gå til innhold

Pamela gå og legg deg!


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har fått drømmepuppene! Store faste og struttende, er utrolig fornøyd, og så er de helt naturlige!:) Men til min manns store frustrasjon tåler de ikke å bli tatt på. Er så utrolig ømme.Ja ja, alt kan ikke være perfekt. Men det ser bra ut i alle fall..

 

Så fikk jeg delt det med noen.

Ha en fin lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He, he... en venninne av meg utbrøt den dagen jeg hadde positiv test - så store pupper du har fått! Hm...

 

Men vurderer å få meg brynje - slik at all berøring opphører. Før jeg ble gravid hørte jeg at puppene skulle bli ømme, men herregud, - øm er vel en underdrivelse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi hi, heldiggriser! Hadde håpet et jeg i disse dager for første gang i mittliv skulle føle meg litt kvinnelig, men neida!!! Mine er like små og dumme som før, er 10+4 i dag, så de skulle jo i teorien vært godt i gang med å bli større nå... Ikke er de ømmere enn vanlig heller. Men de har i allefall ikke blitt MINDRE! Det er da noe! Lurer faktisk på om de har blitt noen millimeter større, men det er altså minimalt i så fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har heller ikke fått større pupper enda.. men det kommer.. etter jeg fødte sist fikk jeg dobbelt så store.. hehe.. og jeg har små til vanlig.. det er en drøm.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja mannen min er dødsfornøyd! Hehe. Jeg føler meg som den sexbomba... ganske komisk. Vi får nyte det mens vi kan, før søvnløse netter og barnespy tar over for romantikken!!! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet! Gikk fra 75b til 80 c på to uker! Utrolig gøy! Nå er de ikke så ømme lenger heller, og det synes sambo er fint. Er straks 12 uker så det har roet seg litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...