Gå til innhold

Til info.

Anbefalte innlegg

Jeg vil bare informere om at testene til

quick respons kan ikke være noe til og stole på når det gjelder eggløsningstester i verfall.

Jeg har som regel 28 dagers syklus og får stort sett eggløsning på den 10 eller11 dagen men har skjedd at jeg ikke har fått det før på den 16 dagen men bare en gang.

Testet på dag ti selv om det står at jeg skal begynne og teste på dag 12. Den første dagen jeg testet var på dag 10 og da var det bare en svak strek og dag elleve var det også bare en svak strek men en tanke sterkere. Dag 12 var den bittelitt sterkere men ikke som det står på pakkene at den må være helt lik den test streken. Langt i fra så sterk. Men vi hadde nå sex for det om den ikke slo ut men på dag 13 var det ikke strek i det hele tatt....

Råd til andre stol heller på Clearplan testene for der har jeg stestet før og ikke hatt strek før det er eggløsning på gang og hatt sex tre dager inkl den dagen det slår ut og blitt gravid med det samme og det tre ganger. Så til alle dere prøvere bruk Clearplan isteden for dette tulle greiene.....

Lykke til alle sammen og jeg er kjempe spent på om vi har bomma totalt pga de dumme stestene som ikke fungerte som de skal...

Skal holde dere informert =)

Hilsen meg som håper på og få barn nr 4.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8370590-til-info/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...