Gå til innhold

Helg & fest &holde hemmelig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kjøp alkoholfri vin. eller cider eller noe.. har også hørt om noen som har fyllt på vann i øl-flaske.(det ville jeg ikke gjort selv da..) men jeg drakk hvertfall alkholfri cider som var i en champagne-lignende flaske.. kjempe greitt.. ingen som merka noe:)

lykke til

jeg har iallefall sagt et par ganger at jeg ikke har følt meg i sånn form. Har åpnet en flaske cider med alkohol.. Latet som jeg har drukket av den, for så å sette den på benken (liksom tom)... også åpnet en ny. Ved en anlednig så tømte jeg bare ut...:) hehe..

Litt kjipt, men funka greit. Ingen som merke noe:)

Jepp, tenkte på å gjøre det samme med boksøl, det er sånn at hvis jeg tar med vin, plasseres den på bordet og alle drikker av alles vin. Men ingen ser jo hvor mye det er i boksen. Også tenkte jeg kanskje å ta med en flaske vin som jeg åpner og setter på bordet - så kan jo de andre glede seg over den.

Skal vi kalle det plan A?

Har akkurat samme dilemma neste helg også.... Så takk for tips.

Mitt tips (som vanskelig gjennomskues, men trengs litt planlegging):

Kjøp 2 flasker vin - men skrukork - en med og en uten alkohol. Hell den alkoholfrie vinen over på flasken til den vanlige vinen. Bare pass på å åpne vinen litt for deg selv slik at de ikke ser at flasken har vært åpnet fra før av - og selvfølgelig at ingen drikker av den - for da kommer de jo til å merke det ;)

Lykke til!

Annonse

Her er et tips: kjøp alkoholfri vin, hell over på en tom "normal" vinflaske og si du tok et glass før du gikk for å forklare hvorfor den er åpna. Jeg var ute med venninner i går og drakk ikke - sa jeg hadde urinveisinfeksjon og gikk på antibiotika og derfor ikke drakk:) Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...