Gå til innhold

Sukk, er jeg uunværlig?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det andre her i ledende stillinger som ikke kan skjønne hvordan bedriften skal klare seg uten oss?

Jeg vet det høres både teit og selvhøytidlig ut, men jeg tror bare ikke at noen andre her i bedriften er kapabel til å ta det ansvaret jeg har pr i dag. Ingen har jobbet her lenge nok til at de kjenner systemet så godt som jeg føler trengst. Og det er rett og slett ting som bare kommer med erfaring, og som ikke kan "læres"....

gleden med å være gravid overskygges helt av engstelse for hvordan det skal gå med bedriften når den overlates til bare "fersikringer"....

Fortsetter under...

Ja, jeg skjønner veldig godt hva du mener! Mitt ansvar er ikke noe andre bare kan "lære" ...

Er ikke gravid enda, men har litt dårlig samvittighet fordi jeg prøver ... Sikkert teit å tenke sånn, men har tenkt å si til sjefen, hvis jeg blir gravid, at det kom som et sjokk på meg, at det ikke var planlagt osv. For jeg VET jo at det blir et kjempeproblem på jobben mens jeg er borte - og NÅ er i alle fall a bad time...!

Uff ... Ikke bare bare å være uunværlig ;)

åhh..., fint at andre også er "uunværlig" :)

Sjefen kommer ikke til å bli så veldig happy når jeg forteller at jeg er gravid, og han kommer ikke til å skjule det heller :(

Men jeg skal velge motsatt taktikk fra deg, jeg skal si sannheten rett ut at når jeg prøvde så lenge at vi til slutt ikke trodde vi kunne få barn i hele tatt, så skal jeg ikke la jobbens fremtidige problemer gi meg dårlig samvittighet...

(jeg har jo dårlig samvittighet allerede da, men vil ikke vise det til han...)

Helt enig med sistemann her. Vi har også prøvd lenge, og kommer til å si til sjefen at jeg ikke forventer at han skal bli kjempe glad for det men at jeg forventer at han forstår at JEG er glad for at vi har fått det til!!! Skulle bare mangle. Føler meg uunværlig ja som sjef, men har lært meg etterhvert at det finnes også mange uunnværlige folk i graven!!! Verden har gått videre alikevel, så jeg har ikke tenkt å ha dårlig samvittighet for dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...