Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

vet at det er litt forskjellig praksis, men jeg sprayet to ganger (kl 7 og 11) på onsdag og satte el-sprøyta samme kveld (vet at noen tar siste spraydusjen på kvelden rett før el-sprøyta). Men det var siste sprayen og sprøyter. torsdag tok jeg ingenting. fredag var det uttak. Håper det var svar på det du lurte på. skal du på kontroll før el-sprøyten? Skriv ned alt du lurer på...selv glemmer jeg alle spørsmålene mine når jeg er der og ender med mange telefoner i etterkant. Men sånn er de vel vant til... mye ny informasjon! Få legen til å skrive ned hva du skal ta dag for dag i forbindelse med de siste dagene..

Er det første forsøk?

Jeg fikk nemlig beskjed om å ta siste dose spray mandag kveld, og el-sprøyte klokken ti kvelden etter. Synes det var rart jeg ikke skulle ta noe spray tirsdag i det hele tatt? Er jo redd el kommer i gang...kanskje best å ringe å høre.Skal ikke på kontroll før el-sprøyten nå. Ja, det er første forsøk, og da blir man vel ekstra nervøs kanskje...

Kanskje beroligende å ta den telefonen slik at man slipper å uroe seg. Det er mitt første forøk også, og jeg tenkte det samme angående om el skulle komme av seg selv. Men det gjør nok ikke det. Må bare stole på at de vet hva de gjør:-)

Blir fryktelig usikker på alt når man ikke vet hva som venter en.. Bare spør om du lurer på mer. Og hold meg oppdatert! klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...