Gå til innhold

April: Her går det 3 hester rett utenfor vinduet mitt =)

Anbefalte innlegg

De har noe slags vinterdager her på bygda,så har de sånn barneridning,og de bruker å være ved bhg. men siden det blir masse folk og biler så har det "gjerdet" oss inne,hehe =)

Så her var de isted å brøyta rundt huset,så nå der hvor vi bruker å parkere bilen,står det tre hester,og skulle hvis komme to til om en stund=)

Hun som leder det hestegreiene,spurte meg om de hadde sagt fra til oss om at de skulle bruke rundt huset her (er 2 leiligheter i et hus her) men jeg har ikke hørt noe,men de har spurt naboen..ja,ja..

Simen skulle få seg en gratistur eller to med hesten siden vi var så snille å latt dem være her..ehh..hva annet skulle jeg gjøre,kunne jo ikke si nei,de har jo allerede ordnet til og slikt,å Simen står i vinduet å ser på hestene nå og er helt i hundre hehe=)

Så selv om både jeg og han er syk,så er er det vel bare å kle på seg å gå en tur i "hagen" å ri litt =)

Fortsetter under...

Joda,gikk bare godt =)

Han var såååå stolt der han satt oppå hesten (var en ponnia da,ble for høyt på de andre ordentlige hestene)

Fikk tatt noen bilder av han der han satt =)

Så nå har vi bilder fra i år hvor han sitter på hest,og fra i fjor når han var å red =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...