Nicky Name Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Jeg er i uke 32 og det virker som om en kraftig urinveisinfeksjon er på vei. Er det noen av dere som vet om dette er farlig og om jeg bør ringe lege? Ble litt bekymret jeg nå...
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 Hei er selv i uke 33 nå. å har hadd urinveisinnfeksjon de siste 4 ukene. Det er vist ingen av antibiotikaen som fungerer.Det du skal gjøre er og dra til legen for og få antibiotika. Det er ikke farlig og ha urinveisinnfeksjon. Det er bare det at du kan få mye kynnere av det, og det kan gå åver i rier. Det var det min lege sa til meg. Håper du blir bedre:)
Gjest Skrevet 24. februar 2007 #3 Skrevet 24. februar 2007 urinveisinfeksjon og nyrebekkenbetennelse kan gi svangerskaps forgiftning. så hvis duhar mistanke om noe dra til lege med en gang. men på de fleste går det veldig bra og antibiotikaen hjelper ganske raskt. må si jeg unner ingen nyrebekkenbetennelse, det er helt jævlig vondt. hadde det i uke 32 i forrige svangerskap. men etter ca 24 timer med antibiotika ble det bedre.
rosemor72 - endelig mamma :) Skrevet 24. februar 2007 #4 Skrevet 24. februar 2007 UVI skal ALLTID behandles når man er gravid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå