Gå til innhold

Når jeg våkner kvalm...

Anbefalte innlegg

og det går opp for meg at det kan bli virkeligheten i flere måneder når jeg blir gravid, så må jeg ærlig innrømme at det frister lite! Å være kvalm er ikke noe deilig, og jeg blir iallefall minnet på at jeg bare bør nyte tida før jeg blir gravid!

Men når det er sagt, så har jeg allikevel ENORMT lyst til å bli gravid akkurat NÅ! Den lysten svinger frem og tilbake, og jeg skjønner hvis sambo blir forvirra...på det ene tidspunktet vil jeg vente så lenge som mulig, sekundet etter vil jeg prøve å bli gravid med en gang!

Aaahh, hva er det med oss kvinnfolk??!

Flere som skifter mening annenhvert sekund? Jeg har jo lyst til å bli gravid, og er jo enig med sambo om å vente..men hadde jeg funnet ut at jeg var gravid nå, så hadde jeg vel egentlig ikke blitt lei meg...selv om det hadde passa ganske dårlig!

Nei, er nok bare tålmodigheten min det er noe galt med, ikke lysten...hehe!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8369142-n%C3%A5r-jeg-v%C3%A5kner-kvalm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe.. Kjenner meg godt igjen i den vinglinga.. Nå skal det sies at vi kun har vært sammen i overkant av et år og må leve på samboeren dersom det skjer nå da jeg er på rehabilitering.. MEN fristelsen er der rett som det er..!! Og vi er klare anhver dag.. hehe..

Men når man skal på fest, er kvalm, uvel, koser seg en rolig kveld hjemme helt alene.. eller som nå hvor jeg skal til Thailand om 2 uker er det greit å fortsatt være på venter'n.

Vet ikke om jeg noen gang blir 100% klar, sånn over tid..? Er mye som teller for og i mot, men passer nok aldri helt perfekt å få barn ;) Men det som skjer det skjer, og håper da virkelig jeg får et søtt lite nurk en dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...