Sunniva78 har to små Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Sitter her og tenker litt på neste rugeperiode.... Jeg jobber i barnehage, og der løfter jeg jo på småttiser hver dag. Alt fra 1- til 3-åringer. Men hva menes med tungt? Klart, jeg skjønner jo at alt løft ikke trenger å være skadelig, tenker jo på de som blir gravide med nr 2 osv. Men man vil jo ikke utsette seg for løft som KAN være uheldig heller? Vel, hva mener dere? Hva gjør dere?
Jehn Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 Hei. Man hører jo stadig at sitter egget så sitter det uansett. Jeg jobber også i ba.ha. og prøver å ikke løfte på småtassene...Ikke henkelt å huske på det hele tiden... Kanskje like viktig å ikke stresse...(er jo ikke akkurat noe hvilehjem i en ba.ha.) Lykke til med neste ruging..
Mazza** Skrevet 24. februar 2007 #3 Skrevet 24. februar 2007 Jeg fikk beskjed om at at jeg ikke skulle løfte over 20 kilo, opptil ca det var helt ok.
Sunniva78 har to små Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. februar 2007 Nå har jeg nettopp lest på en annen side at ei ble frarådet å løfte mer en tilsvarende ei halv bøtte vann... Er ikke lett å bli klok når de ulike klinikkene gir råd så forskjellig! Vel, får vel prøve å være mest mulig forsiktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå