Gå til innhold

Trenger ideer jenter...


Benni-min

Anbefalte innlegg

Jeg liker ikke/kan ikke lage mat. Jeg liker ikke kjøkkenarbeid i det hele tatt. Men nå er jeg lei hjemmelaget pizza og gryterett.

Middagene går ofte i kylling,gryterett,bittelitt fisk (er ikke så glad i det),pølser, hamburger,kjøttkaker (kjøpte eller mors)

Så har jeg en mann som ikke er noe glad i grønnsaker.

 

Hva er lett og kjapt å lage til middag, som ikke inneholder så mye grønnsaker...

Jeg lager som regel halvfabrikater. Lager kjøpesaus o.l.

 

Huff, jeg er talentløs på dette området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

svinewok...

kjempe lett...skal bare litt steking i panne til..så er det ferdig ;) oppskrift på matprat.no...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er også utrolig slappe på matlaging. Mye halvfabrikat her i huset også. Men forsøker å skjerpe oss nå som vi har fått små i huset... :o)

 

Jeg tror du kan få endel tips om du går inn på matprat.no (som nevnt over her). :o) Vi har vært der inne, har snakket om å lage en liste over ulike middagsretter, så blir det enklere å huske p hva vi kan spise... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, det finnes en god del gode ovnsretter da. Ikke at jeg er noen superkokk, men noen tips:

 

* stekt kjøttdeig med løk, tomatsaus, ha over ferdig laga potetmos, ost på toppen

 

*lasagne - kjempegodt og min yndlingsrett :o)

 

*makaroni og skinke, hvit saus og ost

 

*tenkelitt*..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg spiser en del tomat suppe fra toro, har i en neve makaroni, et hardkokt egg i skiver og har parmesan ost over... med grove knekkebrød med smør,,, enkelt og kjempegodt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...