Gå til innhold

Juni: Nå syns jeg synd på meg selv!


Tita&Tage

Anbefalte innlegg

Vi har nettopp flyttet og alt er pakket i esker og poser, og jeg har ikke kontroll på hvor noe er!

Jeg har fått spysyke, og kaster opp, og har vondt i magen!

Og er skikkelig slapp!

Jeg er alene med vesla frem til i morgen kveld!!!!

 

Medlidenhet mottas med takk : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jippi, da er jeg i bedre form etter et halvt døgn med spy og diare. Hadde så dårlig samvittighet for snuppa. Jeg har bare ligget på badegulvet mens hun har krøpet over meg i dag. Vel og merke når jeg ikke har sittet på do med hodet i bøtta... Aldri vært så dårlig før... trodde jeg skulle dø (nå høres jeg ut som en mann hihi)

 

Fikk heldigvis kost litt med henne før hun la seg nå! Og heldigvis fikk jeg lagd mat til henne til alle måltider, selv om det innebar masse spying.... (beklager ekkelt innslag på en lørdagskveld :) )

 

Typisk at alle jeg kjenner enten er på jobb, eller opptatt med barnebursdag eller har syke barn selv når jeg trenger hjelp... hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei! Det hørtes helt grusomt ut!

Vi har hatt tredje runde av 6-årsdagen i dag, med 15 gjester. Så jeg har stressa rundt med det i hele dag, og dermed ikke vært her. Hadde det ikke vært for det, skulle jeg sannelig ha kommet og hentet jenta. Det hadde vært så fint å ha kunnet hjelpe deg!

Godt å se at du har kommet deg da, tross alt! Bra at det ikke ble så veldig langvaring.

 

Nå må jeg legge meg. Må ha meg noe søvn nå , i tilfelle gutten blir våken i natt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...