Gå til innhold

Cb digital


rosa rose

Anbefalte innlegg

Testen viste negativ i dag, men tok testen for tidlig da. Men det eg lurer på; testpinnen inni cb digital, kan den avleses som ein vanleg graviditets test? For den viste tydelig 2 streker, eller ein sterk andre svak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm...godt spørsmål. Jeg tok CB digital for en stund siden. Den viste riktig resultat, som var negativ. Jeg tok meg også i å lure på det samme som deg, om testpinnen inni kan avleses som vanlig gravi-test. På testpinnen hos meg var det bare en strek, ikke engang antydning til to.

Så da kan man jo lure, siden din viser to streker. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testpinnen får alltid to streker, men dette betyr ikke noe som helst. De skal ikke tolkes. Det står faktisk i bruksanvisningen (hvis dere leser den, da...)

 

Så lenge det står "ikke gravid" er testen negativ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

 

Tror nok ikke du skal ta de to streken som positivt svar, men jeg ville si hvordan det var for meg.

 

Jeg testa først på mandag, testen sa ikke gravid - testpinnen hadde en strek.

Testa igjen torsdag, testen sa gravid - testpinnen hadde to streker.

 

Du skal nok ikke regne med at du er gravid, men ta en test igjen om et par dager :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk skal dere ha jenter. Vil legge til at eg har lest heile bruksanvisningen uten at eg kunne finne noe informasjon om 1 eller 2 streker. MEN i dag testet eg positivt, og dei 2 strekene inni var enda sterkere ( sjølv om eg veit man ikkje skal gå ut ifra dei ) Så kjekt det var å få Gravid som lyste imot meg i morges 3 dager før ikm!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...