Gå til innhold

Luni og go`gutten!


Sanna&Simen

Anbefalte innlegg

HEi! Laga siden til deg på hjemmesida her en dag hvis du ikke så det? Så nå kan du baree laste opp bilder og sånt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Halla :o)

 

Vet du hva, jeg finner ikke frem jeg.. Når jeg klikker meg inn på forsiden hvor du har laget de fine Tigergutt til å klikke videre på, hvor går jeg hen da? Jeg er helt ny og fullstendig grønn på dette..

 

Hilsen en fullstendig forvirret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klikk på teksten her er vi...

Da kommer du til en side der det er listet opp oss alle..

Så finner du deg selv og klikker der...

Da kommer du inn på din side! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du logga deg på som "jest" eller redigeringspassordet da tro. Dersom du skal redigere må du logge deg på med passordet på piczo.com!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå pakkes datan min ned:( Flytter i helga, men trenger du hjelp så rop på -carina eller Tiny blant andre!- de har teken på det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg inne på bilder av et par vakre barn, med sanna&simen, tæssejenta og to til.. Hva nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke helt hva du er inne på, jeg...

Du er inne på www.piczo.com og så logget deg på med brukernavn og passord?

Så kommer du til en førsteside. Der klikker du på: Her er vi

Da får du opp en lang liste med navn...

Om du vil gå inn og lage noe på din egen side så går du nederst (nesten) på lista, finner deg selv og klikker på deg... (nicket ditt)

Da kommer du inn på den siden som Sanna&Simen har laget til deg

(Det er en hvit side og så står det Luni og godgutten øverst)

 

Der kan du gjøre hva du vil! ;o)

 

Da går du på Tools. Så kan du f.eks klikke på text. Da får du en tekst-boks hvor du kan skrive hva du vil... Eller trykk på tools og så pictures. Så kan du laste opp bilder som du har lagret på PC'en... :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo fått til masse på siden din, du!

Herlig gutt! Syntes det var spesielt fint det; "man blir jo så trøtt" bildet! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, nå har jeg fått sittet og fiklet litt :o)

 

Etter den første forklaringen din så fant jeg ut hvor jeg "skulle", så har sittet litt av og på etter det :o) Herlighet, nå blir jeg vel bitt av basillen jeg nå.. :oP

 

Ja, er han ikke god :o) Vesle mirakelet mitt, jeg er sååå stolt av han ;o) Jeg rakk bare å laste opp bilder og skrive tekst, jeg skal flytte litt rundt på det og skrive litt mer om oss etterhvert. Skal inn på deres sider og stjele litt ideer, hehehehe...

 

Hvor får dere tak i sånne fine Ole brum og slikt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan lete etter Ole Brumm og annet stæsj på nettet selv...

 

Men det er lagt noen linker der. Om du går på forsiden. Så klikker du på "pynt til siden din". Der har noen vennlige sjeler lagt linker til noen sider som du kan laste ned pynt fra.... Når du går på de sidene og finner noe du liker. Så høyreklikker du på det bildet du vil ha. Så velger du save og lagrer bildet et sted på PC'en din (som du finner det igjen etterpå). Når du går tilbake til din egen side, så laster du bare opp bildet sånn som du har gjort med de andre bildene... :o)

 

Er gøy med hjemmeside, men det tar jo fort litt tid... Jeg har en "vanlig" hjemmeside også, så jeg har ikke giddet å gjøre så veldig mye med denne her... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Data'n rett og slett suger bort tid.. Man tror man har sittet i 5 min også har det plutselig gått et par timer..

 

Vet du, du skulle vært datalærer eller noe sånt :o)

Fra å være helt på vidvanke er jeg jo et lite mini-geni blitt jo ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg tør tenke på hvor mange timer jeg har brukt foran dataen engang, jeg... :o/ Selv om noe er "sløseri" med tiden så er det også litt viktig med data, da. Det blir mer og mer nødvendig å kunne litt om data nå i dagens samfunn! :o)

 

Jeg kan ikke så mye om data at jeg kunne vært noen lærer, tror jeg. Men fordelen er at jeg ikke kan så mye om data. Alle jeg kjenner som kan mye om data (f.eks mannen min) snakker så vanskelig at folk som ikke kan data ikke forstår noe som helst... Bedre å lære data av andre som kan litt, men ikke så mye... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...