Gå til innhold

Hva er hverdagsavkobling for dere?


Hoppetussa

Anbefalte innlegg

 

Regner med at dibbing blir nevnt av de fleste..

 

Ellers finner jeg roen i trilleturene til meg og Ingrid, i å se på tv(men da må jeg ha noe håndarbeid å gjøre i tillegg) - jeg synes faktisk det å henge opp klær er noe av det husarbeidet som er greiest å gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser lite på TV, men noe blir det! Sitter "noe" foran pc'en ja;-) Av husarbeid liker jeg å rydde når det ikke er noen rundt meg - for da går det fort, og jeg vil ikke snuble i noen.. Jeg er ikke glad i å henge opp tøy, jeg da!

 

Og så liker jeg å handle maten alene.. det er også avkobling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å ta en dusj når jeg vet andre har et øye til Benjamin. Ikke at jeg må skynde meg for han kan våkne eller noe. Så er det herlig å gå tur med han i vogna i fint vær. Jeg er mye foran tv og dataen også. Huff, må skjerpe meg der....

Så koser jeg meg med treningen av Benjamin. Da er vi begge så stolt når han får det til hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverdagsavkobling for meg er å dra på trening alene en times tid, det unner jeg meg 4 ganger i uken :) Da føler jeg meg som ny med masse energi.

Ellers så liker jeg å rydde og vaske til helgen ( fast hver fredag ) da får jeg en god følelse, da er det snart HELG!!

Godt å ta seg en trilletur når det er nyydelig vær, men en stund siden vi har hatt fint vær, så gleder meg veldig til våren kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger jo litt her, da... :o)

Men for å slappe ordentlig av så er det beste egentlig å legge seg nedpå senga med en god bok i den ene hånda og sjokolade i den andre... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dibbing er nok høyt på min liste. Men når jeg skal skikkelig slappe av legger jeg meg på sofaen med sudoku og litt snop:-) Helst om kvelden etter at Oda har lagt seg, for da lar jeg meg selv slapp skikkelig av.

 

Jeg syns det er avslappende å rydde og vaske om fredagen, men å henge opp klær kan jeg ikke fordra (har glemt klær jeg har måtte hengt opp mitt på svarte natten:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...