1976 kreps Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Er det noen som har noen gode råd jeg kan gjøre for å få igang fødselen? jeg har hørt sex og drikke lakrisrot te. er det noen andre forslag? Fødeklar
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 prøv malimigrøt, lest om veldig mange som har hatt bra effekt av det, og barnet var ute 1-2 dager etterpå. lykke til, og si i fra om det funker hvis du prøver det da.
Gjest Skrevet 24. februar 2007 #3 Skrevet 24. februar 2007 sitte med beina i en bøtte med kaldt vann. husker ikke hvor lenge det var, men tror det var 10-15 minutter... drikke melk å kanel.. 1dl melk og 2-3 spiseskjeer kanel.
mayaya Skrevet 24. februar 2007 #4 Skrevet 24. februar 2007 Gjør husarbeide og gå lange turer.... Og om det ikke hjelper, så har du iallefall fått det rent og har fått frisk luft :-p
misyme Skrevet 24. februar 2007 #5 Skrevet 24. februar 2007 Om du har vaerti god fysisk form under hele svangerskapet og at du har vaert mye i bevegelse, saa maa det nok noen ekstra tak i höyden for at det skal gjöre noe. Man snakker jo om aa vaske vinduer, men det er pga av vi da har armene i vaeret, saa det maa vaere noe med det.. Eller litt sex, men viktig selvfölgelig aa holde spermen inni seg etterpaa, hele natta (ikke tro at det som siger ut i löpet av natta er at vannet har gaatt ... for det trodde jeg, og det var absolutt ikke det hehe) Et glass rödvin ... men ikke mye selvfölgelig, barnet faar jo det du drikker!! Kun-bunnen-dose .. Klyster ogsaa tror jeg .. men man skal jo vaere forsiktig med dette, om man ikke har forstoppelse!! Gaa en god og lang tur .. Et godt og tungt maaltid, og hvile godt etterpaa paa sofaen .. men da ganske tidlig paa dagen saa du slipper aa faa sure oppstöt hvert 5 minutt i senga naar du pröver aa sove osvosv
venter nr 2 i april Skrevet 24. februar 2007 #6 Skrevet 24. februar 2007 Sex og et glass rødvin har jeg hørt... Har du drukket bringebladte? Hvor lenge er det til termin?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå