Gå til innhold

Har mammaen og pappaen tydelige roller for babyen?


Hoppetussa

Anbefalte innlegg

Her roer hun seg kun hos meg om hun er lei seg, og det er ellers "best" at jeg tar meg av ting som gjelder stell og "rolige aktiviteter", mens pappaen er absolutt best på leik! Regner med at det ikke er et enestående tilfelle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja det er vell ofte slik det blir... har vært sånn lenge med jenta på 2 år.. mens for minste er det ikke tydelige roller enda;)

syns noen ganger det har vært litt slitsomt da.. men det har også vært litt periodevis.. men har alltid vært mamma ho skal til hvis det har vært noe ekstra.. ho har slått seg, er trøtt e.l. lurer på om det blir det samme med minstejenta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leste overskriften så tenkte jeg først; far leser avisen mens mor vasker opp! ;o) For sånn er det nemlig ikke her! :o)

 

Det er vel sånn at jeg er best til trøst og sånt, men ikke alltid. Noen ganger kan jeg bli litt stresset når Karsten er lei seg, det merker han jo og roer seg ikke så lett. Da er det bedre at far roer... Men det er nok jeg som er mest "stas", spesielt når Sten har vært mye borte. Om han har vært mye med Karsten (som eksempel i helgene) så er det nesten, men bare nesten, hipp som happ... Pappaen er ofte god på stell, han som tar kveldsstellet. Da klarer han å tøyse og tulle mer enn meg, så da blir det ikke like kjedelig som om jeg skal gjøre det...

 

Så rollene er ikke så tydelige her enda, men regner med at det er på vei til å komme mer nå som Karsten har blitt såpass stor.... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...