Gå til innhold

Hvor mange dager har vi igjen?!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

67....;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 dager til terminen, men går sikkert over tiden.

Skrevet

Har 5 dager igjen. Moren min gikk tre uker på overtid med meg, men jeg akter IKKE å gjøre det samme. Jeg veide bare 2600g da jeg ble født og hadde det ikke bra i magen hennes den siste tida... Morkaka var visst helt blottet for næring. Har det ikke skjedd noe en uke etter termin, skal jeg kreve å settes igang.

Skrevet

7 dager på overtid her.Temmelig lei. Skal til kontroll på mandag. Har skjønt det sånn at her på sykehuset i Østfold vil de ha alle babyer ute før den 14.dagen. Det vil si at man blir satt i gang alt fra dag 10-12. Det må jeg si at jeg er litt glad for. Det høres helt umenneskelig ut å skulle gå 3 uker over tiden... Hvor i landet er dere? Lykke til alle sammen!

Skrevet

26 dager igjen hos meg, og sambo går og snakker til magen; "nå må du komme ut, da...." ;-p

Skrevet

8 dager til UL termin...

3 til mensterminen :)

Hååååper det skjer noe snart

Skrevet

56 dager igjen........nå må det kjappe seg litt, er tung, sliten og lei.....snufs :o(

Skrevet

-1 dag over termin, og samme som HI.

Og jeg som hadde bestilt fødsel til kl 08 idag.

Men nei da, det ville ikke sjefen i magen.

Kjedelig!!!!!!

Skrevet

jeg har akkurat kommet inn til dere, og har 93 dager igjen!!!

og tankene mine gikk veldig fort fra åh nå er det ikke lenge igjenn! til å ha lest hvor mange har 5 dager igjenn eller i overtid, virket det plutslig leeeenge igjen til jeg skal føde :o(

Skrevet

Du går nå i 41. svangerskapsuke og har -0 dager (0 uker) til termin lørdag 24. februar 2007..

Skrevet

78 dager igjen. Krysser fingrene for at jeg slipper flere enn det.

Skrevet

19 dager igjen bare!! Glede-gruer meg..........

Skrevet

37 dager jeg da.. Henger litt etter mange her, men nærmer seg.

Skrevet

2 dager til termin...

Jeg oxo nekter å gå mere en 1 uker over !!!

Kommer til å spille på at jeg er redd for den lille... Hun er oxo UTROLIG rolig.

Det var jo nettopp oppe på NRK ang legen på sykehuset innland som hadde fulgt gravide /fødsler i 20 som aldri lot dem gå mere en 1 uke over pga faren......

Sjekk her: http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/1.1668586

Skrevet

30 dager.. "jubileum" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...