Gå til innhold

Hvor mange dager har vi igjen?!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel nå er jeg ikke særlig positiv lenger, nå er jeg også på overtid -1 nå, har flytta inn for godt den lille huleboeren min. Legen satte en øvre grense på 21 dager så hvis de ikke har løyet enda en gang så har jeg nå max 20 dager igjen til gull gutten min kommer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det 5 dager igjen.. Var til vurdering igår pga stort barn sist, da jeg gikk 3 uker over termin..

Babyen min var snaue 4 kg nå.. og jeg skulle komme tilbake om jeg ikke hadde fått 1 uke over termin.

Dette med at man har endret retningslinjene for overtid er tydelig bare tull!!!!

Her går man også 3 uker uten at noe blir gjordt sålenge babyen har det bra..

Skrevet

De lar oss gå alt for lenge over termin!!

Min "lille" gutt er ca 4 kg nå den også men det har visst ikke noe å si de regnet med at han ikke ville bli mer enn 4,5 kg og siden jeg er 175 og normalt bredt bekken så skulle det gå bra. De skulle måle str på hver kontroll nå for å se at han ikke rundet 5 kg siden jeg er første gangs. Legene her er noen idioter etter min mening, jeg er sjokkert over hva de presterer å si og ikke minst gjøre!!

Skrevet

Uff, aldri kult med overtid. Eldstemann kom 6 dager over tiden og det var lange dager kan jeg si. Varmt var det også siden det var sommer. Etter det har de bare kommet tidligere og tidligere liksom. Jeg har termin om 25 dager og vannet renner her. Min mann er i Oslo og henter 2 unger som har vært på ferie. Vi har litt organisering her før vi kan reise inn til Fredrikstad. Spennende.

Skrevet

jeg har 24 dager igjen,virker som en evighet ennå. Krysser fingrene for å slippe overtid

Skrevet

Jeg har 19 dager igjen til UL termin. Min egen termin er noe tidligere, så kanskje vi slipper å vente så lenge=)

Skrevet

I dag har jeg 8 dager igjen. Virker som det er bare meg som plutselig ikke har det så veldig travelt lenger. Prøver å nyte dagene som er igjen og få mest mulig søvn og hvile før det braker løs. Hvem vet når neste anledning til å ha fri hele dagen mens småtroll er i barnehagen kommer..

Skrevet

ca 19 dager igjen til KS! Kan bli tatt før : )

Her gleder vi oss masse, både liten og stor! Storesøster er klar som et egg, og ser frem til å holde babyen og bytting av bleier. Har en følelse av at de siste dagene kommer til å gå senere og senere...

Skrevet

31 dager igjen her... Begynner å bli utålmodig nå jeg, men må bare ta det med ro! Håper og ber om at jeg slipper overtid, kommer jeg til termin datoen ska jeg prøve så godt jeg kan i det minste med kjerringråd for åfå ting i gang...

Skrevet

Jeg har tre dager igjenn,gikk seks dager over sist.Håper det skjer noe snart.jeg trodde man bare gikk 14 dager over termin å så ble satt igang,er dette noe nytt?

Fødeklar

Skrevet

Jeg har visst -3 dager jeg nå. Altså 3 på "overtid". Jeg nekter å vente i tre uker, jeg synes det er helt ufattelig at de ikke forholder seg annerledes til overtid da det er så mye som taler i mot å vente så lenge som to uker og mer på å sette i gang.

Skrevet

4 dager igjen. Lei av å vente no :)

Skrevet

5 Dager igjen til jeg får min lille prinsesse:)

Skrevet

Legen jeg var hos igår (spes på sykehuset her) klarte å si at I NORGE er det ikke så store tall som tyder på at det er farlig å gå på overtid. Da jeg spurte hvor mye forskning det var på det her til lands, hvor mange som var med. og hva med brev som var sendt ut der dep. anbefaler kun 7 dager overtid!

Responderte han med å spørre hvordan jeg visste om det rundskrivet??

Kan ikke skjønne at ikke "alle" kan blir enige? Danmark og sverige praktiserer ikke 3 uker over termin hvertfall.. OG det har jeg IKKE tenkt å gå med på denne gangen.

Skrevet

44 dager igjen, med fare for å føde før tiden. Synes synd i dere som er på overtid- det var jeg forrige gang.. Hold humøret oppe- vi får snart se v åre herlige babyer;o)

Skrevet

hei!

jeg har bare 19 dager igjen i dag... :)

Skrevet

jeg har også bare 19 dager igjen idag...:)

Skrevet

21 dager igjen i dag, som jo betyr at jeg visstnok er fødeklar :)

Skrevet

jeg har -2 dager til termin. Hva skjer `a? Ingenting Tingeling...

Skrevet

11 dager igjen..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...