Gå til innhold

har regelmessige kynnere/masrier... 30 min imellom

Anbefalte innlegg

hva er dette?? har ringt sykehuset. de sa at jeg kunne vente å se ann. føles som jeg må skikkelig på do men må ikke.. pluss at noen av kynnerne stikker til på fremsiden av magen mens noen av de går forbi bare uten å gjøre vondt.. lurer på om det er en skikkelig luring jeg har inni magen;) men det er vondt! holdt på siden kl var 18.00 ikveld og nå er den 05.00 på morgenen. noen andre som har opplevd dette?? har mens termin 6 april og ul term 10 april

Fortsetter under...

hmmm.. vil liksom ikke ringe sykehuset igjen heller.. og ikke lyst å dra inn hvis det er falsk alarm. hadde bestemt meg for å være lengst mulig hjemme siden jeg egentlig har litt sykehus angst og ville føde hjemme, men veldig usikker ja.. kynnere/rier.. aner jo ikke. er førstegangsfødende. hva med deg?

godt å være to da:)

ja, nei jeg har ikke ringt heller:) har termin om 3 uker, hvor mange uker er det med deg? Jeg sitter bare og lurer på om et kanskje bare er kynnere også, men har denne mensmurringen... Er førstegangs jeg også, så jeg aaaner rett og slett ikke:P

jeg har 6 uker igjen jeg. hvis jeg var deg hadde jeg nok ringt. de var veldig greie mot meg istad i alle fall. og du har jo ikke lenge igjen til termin!!:) godt mulig det er rier.. greit å få litt avklart me føden kanskje. hvis mine fortsetter i 1 time til nå så må jeg vel ringe inn også...

hvor har du fødeplass da?

veldig tidlig med deg da, skal de eventuelt stopep fødselen da?

Jeg tror ikke det er rier da,legge meg heller til å sove om litt, om jeg for det til så for jeg vente til jeg kjenner det virkelig før jeg ringer.. :)

skal føde på åse sykehus i ålesund, duda:)?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...