Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får tak i magen ryggen som er litt vonde og i tillegg kjennes det ut som jeg skal bæsje/ få diare når disse smertene er her. Noen har hatt det sånn når dere har hatt rier, eller begynner jeg bare å bli syk eller noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt sånne i hele natt nå. Tror mine bare er kynnere siden de ikke er regelmessige og ikke blir særlig sterkere heller. Slimproppen gikk tidlig i går, er forresten annengangs. Men om du ikke klarer å bli sikker på om det er rier, bør du ringe føden. De hjelper deg gjerne, det er derfor vi har dem. :)

Skrevet

når har dere termin:)?

Skrevet

okej, sitter med samme situasjonen som dere:P har 18 mars..

kynnerene er ikke så vonde,men har en del mensmurring..er sikkert bare lureri ri:P

Skrevet

Hadde liksom håpa at noe skulle skje snart! :) Mine er litt vonde, men de blir ikke verre for å si det sånn.

Får håpe på det beste for oss alle tre. :)

Skrevet

jeg også:P vondt av og til.. får legge meg å se i morgen:) må sende post om det sjer noe:)

Skrevet

Har hatt det sånn i flere runder de siste 4-5 ukene, men det kan jo være rier, men også veldig sannsynlig at det er kynnere, så tålmodighet kan være greit å ha! Lykke til!

Skrevet

signerer den Thomsin.... har hatt det sånn i 5 uker nå... sitter her på overtid....:( blir lurt hver dag jeg...;(

Skrevet

Det gav seg etter ca 4 tak som varte i 50 sekunder her og har ikke merket noe mer heller. Bortsett fra at jeg har blitt løs i magen da. Har termin 7 mars jeg.

Skrevet

kjedelig at det gav seg da..! Kanskje vi treffes på sykehuset likevel:)

På kontroll i går hadde hodet endelig festa seg

Skrevet

Ja, kunne fortsatt sånn at jeg ble ferdig men men... Hehe... Så bra at hodet hadde festet seg da. Du får komme på msn en dag. Datt ut av nettet sist vi pratet skjønner du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...