Gå til innhold

Kjære elastica, vil du se hit litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser du noe graviditet på meg snart, hadde en utskrapning på mandag, etter at det ble konstantert blighted ovum i uke 11. Kan du også se noe ang jobb/skole?? Går på skole nå, men er i tvil om hva jeg skal gjøre.. uten å si noe mer om det, kan du jo si hva som slår deg?? :) jeg er født 7.9.84!!

på forhånd takk!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei vennen!!

Veldig leit å høre at du ikke er gravid...Stor trøsteklem!!

Vet ikke om det er riktig, men fikk følelsen av at du er litt lei av skole nå og vurderer å arbeide litt. Kan virke som om du får deg jobb etter sommerferien og blir gravid kort tid etter...

Føler litt at du er usikker så jeg klarer i grunnen ikke å si 100% om du kommer til å velge jobb eller skole, men tror du kommer til å snakke med en som gir deg noen gode råd:-)

Lykke til videre!!!

Klem

Skrevet

jeg har av alle ting lyst til å satse på sang!!! Hva får du inn når jeg sier det?? Er det et håp for meg?? :) takk for svar:)

Skrevet

Fikk i grunnen gode følelser på det, men igjen så får jeg den følelsen av at du kommer til å snakke med noen -som gir deg noen gode råd på veien og som har litt greie på hva de snakker om når det gjelder veien videre...

Stå på du og prøv det du kan - men lytt til råd og erfaringer på veien!!

Lykke til!!

Klem

Skrevet

Tusen takk for svar:) Håper følelsene dine stemmer, det er det jeg virkelig vil:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...