.Julie87ogKevinGullet. Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 spessielt i fingrene.. har også bynt å hovna opp litt, vannansamling sikkert.. noen andre som har det sånn? Har ikke slitt med dette før, men nå har det vært sånn i hele dag, ubehagelige greier.. Hva kommer dette av? Har hørt om vann i kroppen, men stive fingre tror jeg ikke jeg har hørt om ..? =p
MuttaღMartiniusღ Skrevet 24. februar 2007 #3 Skrevet 24. februar 2007 Ja, det evann det du har i fingra også... Hehe... Det er helt sinnsykt, og verre blir det. Jeg klarte ikke å knytte knytteven en gang her. Drit stiv og vondt!!!
Frustrert 5.gangs Skrevet 24. februar 2007 #4 Skrevet 24. februar 2007 Jeg har også fått fryktelig mye vann i kroppen i det siste, men påfølgende vanskeligheter med å røre fingre og hender. Skikkelig ubehagelig. Greier ikke skjære brød når det står på.
Howdy Skrevet 24. februar 2007 #5 Skrevet 24. februar 2007 Jeg ar og stive fingre. Kjennes giktisk ut faktisk. Vondt å bøye og å ta på ledd og bena i fingrene. Aner ikke hvorfor, for det er ikke det typiske fra vann i kroppen opplegget. Jordmor visste heller ikke, men satser på at det går over da babyen er født :-)
1976 kreps Skrevet 24. februar 2007 #6 Skrevet 24. februar 2007 Jeg hadde også massevann i kroppen,hovnet opp i henderog føtter.Føttene varså store og vonde at jeg ikke fikk på meg mine egne sko og måtte bruke samboeren sine.Men det kan faktisk gå ned litt igjenn før fødsel,det har det ihvertfall gjort med meg. 3 dager igjenn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå