Gå til innhold

mange av dere som kjenner hverandre??


tre små...

Anbefalte innlegg

truffet hverandre i virkeligheten??

 

jeg har ikke truffet noen. hadde selvfølgelig vært morro og koselig å blitt med på treff og sånn engang da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nope...føler jeg "kjenner" sanna&simen litt siden vi har skrive en del til hverandre her og på hjemmesidene..., bare en ser hjemmesiden til folk føler en at en kjenner de litt!!

Er på god vei å bli bedre "kjent" med andre her inne også nå føler jeg, etter at vi fikk egen hjemmeside...men har aldri møtt noen her i det virkelige liv! Satser på et treff senere i år, da det i april ikke passet meg...desverre!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikkert koselig med treff da;)

 

har stort sett vært på skravle-siden jeg... men etter jeg ble tipset inn hit så syns jeg det på mange måter er bedre her.. er ikke så mange å forholde seg til.. blir litt koseligere da.. kjenner jo igjen mange nick allerede...

 

har lyst til å ordne meg hjemmeside på den fellessiden jeg også.. men har aldri vært borti hjemmesider så vet ikke om jeg får det til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må bare prøve, og vist du vil ha hjelp er det bare å si ifra...så kan en sette i gang for deg...så kan du bygge videre, for en skjønner mere og mere av hjemmeside opplegget for hver gang en går innpå...første gang er alt litt "skummelt"....men det er ikke så vanskelig faktisk!! så bare spøøre en av oss andre om hjelp, så skal vi prøve få tl noe for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg kjente ikke noen fra før av. Men nå har jeg vært med på endel treff, så nå har jeg blitt kjent med endel. Og så er jeg jo her "alltid" da, så da blir man jo litt kjent med folk... :o)

 

Har du forresten fått brukernavn og passord til hjemmesiden? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner ingen her på juli sidene, men som dere sier så føler jo en at man kjenner hverandre litt lell :)

Men det hadde vært moro og truffet noen av dere en gang, kan ikke være med på treffet i April, men håper det blir et minitreff i Trondheim etterhvert :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har jeg fått:) har vært inne å tittet på siden.. veldig morro å se hvem de forskjellige som er her inne er!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...