Gå til innhold

hva er dette??

Storesmurf+Lillesmurfene

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmm..

bynner å lure litt nå ja..

som sagt fikk jeg tanta den 18..og den holder på å slutte no....

Men..det hovenheta helt nederst i magen er der fortsatt...litt vondt hvis jeg stresser og klemmer der...

Noen som har hatt sånn hovenhet helt nederst i magen før?

Som vet hva d kan være...har vert sånn helt siden eggløsningen før denne mensen...

takk for svar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg pleier ofte og bli hoven og veldig oppblåst i magen da jeg har hatt mens.men d går jo også an og ha det selv om man er gravid.....

Skrevet

ja men poenget er at det har vert sånn siden Egg løsningen min...til nå..og har alldri hatt sånn før....

bruker bare få luft i magen når jeg har mensen..men dette bynnte jo kansje dagen etter jeg fikk eggløsning eller to dager etter ellrnoe..

Skrevet

plz..noen fler som vet?

eller som vil dele erfaringer?:P

Skrevet

Du kan faktisk være gravid selv om du har mensen...=)

Når min mor gikk gravid med meg, hadde hun mens-lignende blødninger i nesten fire måneder. Altså som en vanlig mens-syklus. Legen hennes sa at det ikke var noe galt, men at det faktisk er ganske vanlig. Man blør selvfølgelig mindre og i en kortere periode.

Så hvis du ikke har tatt en test ennå, så bør du gjøre det etter at du har sluttet å blø. Bare for å være på den sikre siden!=)

Lykke til!=)

Skrevet

Hei takker:)

Men en ting...det var skikkelige mens smerter som jeg pleier å ha den første dagen med mens..og en del blod..varte vel en uke ja..nettopp ferdig med den....men har fortsatt litt småvondt i nedre del av magen..og fortsatt den "klumpen" men vet ikke...bynner å bli mer og mer usikker nå..tror ikke jeg er gravid nei...

Har heller ingen penger før neste lønning til å kjøpe test....

Hehe:)

Men takk:)

Vi får se hvordan det går...

Håper bare det ikke er noe sykdom ellernoe galt med meg:P

Bynner å lure litt..hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...