Gå til innhold

Nye magebilder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg fått nye magebilder på profilen min - er 37+1 nå :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han mannen din har jeg sett før.. Kan ikke huske det var sammen med ei som lignet på deg men ei lysere.. ET anonymt tips..

Skrevet

Flott stor mage......Total unødvendig kommentar fra den anonyme.....

Skrevet

Det kan jo være en intern vits...bare for å få oss andre i farten. Kommer ikke til å miste så veldig mye søvn av den grunn, men hvorfor gidder folk?

Skrevet

Tror anonym var ute etter litt oppmerksomhet i tillegg til å lage en konflikt.. noen har lite å ta seg til.. Jeg for min del har lurt gubben tell sengs i dag å er veldig fornøyd med det.,. haha overtrøtt nå.. MAgica kan nok slappe av med den fine magen .. virker som hun ga faen og :)

Skrevet

Herregud så superteit. At folk ikke har bedre ting å ta seg til synest jeg er rart.

Jeg synest forresten du hadde en flotters mage:) Lykke til videre med svangerskapet. Jeg har termin dagen etter deg:)

Skrevet

Tusen takk for flotte kommentarer jenter! :D

Skrevet

Jeg tror du får jente, min mage var litt som din sist og da fikk vi jente.. men men:)

Spennende .

Denne gangen får vi gutt og jeg ser helt annerledes ut:)

Skrevet

Ja, både magefølelse og UL sier jente, så du har kanskje rett :) Blir spennende!

Skrevet

Hyggelig kommentar øverst her... folk har sannelig mye stygt for seg! Men når det er sagt så har du jo sååå stor mage, Magicka:) Spennende er dette! Skal få lagt inn nytt bilde, er 36+1 i dag... jadda, følger mens-terminen min jeg:-)

Kos dere!

Skrevet

herregud for en unødvendig komentar da...

mulig..

kjempe fin mage du har ;)))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...