Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Har hatt MANGE brystbetennelser, nå som snuppa er 1 år vil jeg gjerne slutte! Ammer nå kun morgen og kveld, ( den ene på morgen og den andre på kvelden). Tar sånn nesespray før hver amming og Licithin kapsel på kvelden, det har faktisk holdt meg frisk et par mnd. Men hvordan skal jeg klare å slutte uten å få brystbet, igjen?????? Spurte legen om ammeslutt tab. men det var han ikke spes ivrig på å skrive ut til meg?! Noen som kan hjelpe meg????
Expat Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 Du får kutte et måltid av gangen, fortsette med lecitinen og etter det måltidet du har, binde opp bysten med noe elastisk stramt. En heldekkende sportsbh uten spiler kan være bra. Og gjerne kalde omslag i 15min etter amming. Ammeslutt-tabletter virker ikke etter 6mnd amming, salviete kan gjøre nytten...
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Hva er salviete???? Kan ikke kalde omslag gjøre så jeg får brystbet. da??
nattinatt Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Eg har ikkje prøvt sjølv enda,men med kun ei nål,kan enkelte akupunktører avslutte amminga. Har sjølv masse klur, med eit vondt bryst.Etter amming skal ikkje kaldt omslag skade,men minke mjelka,og få ned der det er hevelser med tette mjelkeganger.Stemmer ikkje det,Expat??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå