Gå til innhold

har noen prøvd strimmel tester?

Anbefalte innlegg

var inne på nettet og kjøpte 10 stk strimmel tester på billigtester....har noen prøvd de`??

har brukt så mye penger på de dyre testene på apoteket så tenkte og prøve disse.man har jo nesten lyst og teste hver dag hehe

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8366539-har-noen-pr%C3%B8vd-strimmel-tester/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe ja skjønner hav du mener ja..

har prøvd de el testene, men de fikk jeg ikke til ikke fordi jeg fikk til de på apoteket heller..

men tror de er sånn passe ok:):)

jeg tror jeg brukte opp 30 stk på 2 mnd hehehe:)

hehe ja kan tenke meg d...jeg får nok de testene i postkassen i morgen så da kan jeg prøve en:-)

egentlig kan jeg ikke forstå hvorfor d skal koste 100 kr for en test...tenker de ikke på hvor mange noen kjøper.slike ting burde nesten være gratis.

eller er det vi som er for ivrige og ikke klarer og vente haha

Annonse

hei.jeg har prøvd både el og graviditets test i strimmel..eggløsnings testene funker ikke på meg..prøvd å prøvd å finne men bare en sterk kontroll strek å en svak en ved siden av-.tok en graviditets test hinn dagen og der skimtet det en nesten skygge strek.så vet ikke hva jeg skal tro..hmm

Har prøvd EL tester fra billige tester ......hm! første syklus jeg testet( med CB digital) fant jeg klar EL etter noen dager. Med Billige tester testa jeg 2 sykluser i 10 dager ....fikk aldri skikkelig sterk strek...ergo...veldig vanskelig å tyde. er som merke varer generelt (bortsett fra unntakene selvfølgelig), man får hva man betaler for... Og dersom de ikke funker tilfredstillende kan man alltids klage.... Tror personlig jeg ikke kommer til å bestille noen billigtester igjen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...