gledeseg:) Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Da har den meldt seg her i gården også, og det er jo ikke direkte behagelig:( Noen som har noen gode råd å komme med? Alt mottas med takk:)
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Jepp! Har hatt det i hele 4 dager nå (he he), men heldigvis ikke i dag... For meg har det hjulpet å drikke vann og å spise mandler. Men det som har hjulpet aller mest er faktisk å spise Love hearts! Godt er det også
gledeseg:) Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2007 He, he, Love hearts faktisk?? her skal alt prøves:) Skjønte ikke helt hva det var som hadde slått meg idag, men etter 5 mugger med vann var det ikke så mye tvil lenger:( Gleder meg ikke til å legge meg, for å si det slik:/ Men takk for tipset:)
Pirkeanonym Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 Her i gården er det kun melk som hjelper. Jeg må drikke melk regelmessig i løpet av dagen, da holder jeg både halsbrannen, sure oppstøt og kvalmen i sjakk:o) Vann forverrer det bare for min del. Ellers så kan du jo kjøpe gaviscon (?) på apoteket. Det er middel mot halsbrann/ sure oppstøt. Kan fås både som tygge tabletter og i flytende form. Smaker forjævlig, men de sier at det hjelper;o)
gledeseg:) Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. februar 2007 Siden jeg ikke har love hearts i hus skal jeg ta meg et glass melk og legge meg... Satser på at det hjelper, så takk, takk:) God natta!!
milva76 Skrevet 23. februar 2007 #6 Skrevet 23. februar 2007 Her går det også i Love Hearts og melk. KJøper fem og fem ruller med Love Hearts i slengen. Det går minst to om dagen. I tillegg drikker jeg ca to liter melk. Begge deler hjelper for meg.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 23. februar 2007 #7 Skrevet 23. februar 2007 Har halsbrann mer eller mindre konstant. Får halsbrann av ALT, tom av å drikke vann. Bruker Novaluzid, det fungerer litt.
MuttaღMartiniusღ Skrevet 24. februar 2007 #10 Skrevet 24. februar 2007 Vanilje saus og litago med jordbær=D
maggedutti Skrevet 24. februar 2007 #11 Skrevet 24. februar 2007 har hatt halsbrann helt siden tidlig i 2. trimester jeg. på apoteket finnes det noe som heter Gaviscon, fås både som tyggetablett og flytende. hjelper kjempebra! Men melk og lovehearts gjør susen det også
A.C.G. Skrevet 24. februar 2007 #12 Skrevet 24. februar 2007 Hadde også mye halsbrann før, men ikke etter at jeg måtte endre kostholdet mitt, nå plutselig halsbrann helt borte.. Så det hjelper nok og holde seg unna sukkerholdig mat og feit mat.. Så det å få påvist svangerskapsdiabetes så seint i svangerskapet var jo tross alt godt for noe da....
1976 kreps Skrevet 24. februar 2007 #13 Skrevet 24. februar 2007 Jeg har hatt halsbrann den siste måneden,prøvde å bruke galvecon tyggetabletter, men det smakte så dritt at jeg ble kvalm.Nå tar jeg flytende novalzid, det hjelper meg masse, spesielt når jeg skal legge meg.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #14 Skrevet 25. februar 2007 kalsiumtabletter som heter titralac....åhhhh dette er det beste....smaker ikke så forjævlig heller... De som oppfant dette er en engel....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå