Mamman til Emil Andre Skrevet 23. februar 2007 #1 Del Skrevet 23. februar 2007 Emil våkna opp nå og kastet opp og har fått feber.....stakkar lillevennen, syns så synd i di stakkars små som blir syke...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #2 Del Skrevet 23. februar 2007 Uffda, det var ikke noe kjekt nei! God bedring til gutten din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullungene 01 og 06 Skrevet 23. februar 2007 #3 Del Skrevet 23. februar 2007 off, stakkars liten. det er ikke kjekt når de blir syke. lille gutt hadde spy syken sist uke. han spiste ingenting da, men begynnte smått igjen i dag. ønsker dere god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 23. februar 2007 #4 Del Skrevet 23. februar 2007 Stakkars liten! Det er liksom litt ekstra synd på de små når de er syke, man kan jo ikke forklare dem at de bare er syke og så blir friske... God bedring til Emil Andre! ) Gullgutt: Så flott å høre at gutten din er bedre, jeg har tenkt på ham stakkars. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullungene 01 og 06 Skrevet 23. februar 2007 #5 Del Skrevet 23. februar 2007 carina. så kjekt at noen har tenkt på han. har slitt veldig siste uka. har ikke spist noen ting, men i dag spiste han 1 middags glass til middag og en halv porsjon grøt til kvelds. kjempe glad jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #6 Del Skrevet 23. februar 2007 God bedring, håper det går fort over! Ikke noe morro når de er så små og syke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 23. februar 2007 #7 Del Skrevet 23. februar 2007 God bedring til lillevennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 24. februar 2007 #8 Del Skrevet 24. februar 2007 Stakkars liten... Jeg og Ingrid ønsker han god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 24. februar 2007 #9 Del Skrevet 24. februar 2007 Ja, stakkars liten. God bedring til han. Er han bedre nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå