Gå til innhold

JEG NØS!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så kom det en skvett ut.... har da truseinnlegg på, og den ble våt... ingen farge eller lignende... kan det være vannet som har gått? er snart i uke 37.... etter at jeg har vært på do, bytta truseinnlegg, kom det slim ut med en gang.. ikke mye da.. men.... bytta nu til vanlig bind, for å se om jeg får mer væske (evt fostervann)....

hva tror dere???

er syk og forkjøla nu, så orker ikke tanken på at fødselen kan kanskje være i gang....... allerede nu.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være du rett og slett tisset litt på deg..... Det er ikke alltid like enkelt å huske på å knipe igjen når en nyser. Men det er ikke sikkert. Uansett lukke til!

Skrevet

I følge min jordmor så er man visst ikke i tvil når vannet går, det kommer masse. Så, det høres nok bare ut som en liten lekkasje, har også hatt det når jeg nyser :)

Skrevet

Det høres ut som en liten skvett med urin ja:) Velkommen til min verden... Har hatt kraftig hoste i flere uker (har endelig avtatt!!) Pga økt trykk på blæra har det ikke vært uvanlig med en skvett her og en skvett der, desverre!!! Skikkelig kjipt, men jeg har ikke hatt sjangs til å knipe igjen! (uff, har følt meg som den gamle inkontinente kjerringen...)Er nå i uke 35:)

Som nevnt lengre opp, når vannet kommer, da bare vet man det!

Skrevet

Prosit!

Har hatt den følelsen jeg også. Dette er mitt andre svangerskap. Jeg klarer ikke å si om det er tiss eller fostervann selv... Men tanken har slått meg flere ganger..

Skrevet

Jeg kan skrive under på at om det var vannet som hadde gått så hadde du ikke vært i tvil. Det er snakk om mengder, ikke bare en skvett.... Snakker av erfaring ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...