Gå til innhold

Anne-Irene, er du her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei. Jeg vet hvem du leter etter, men husker ikke helt hva hun kaller seg her inne. Du får sende henne en mld og spørre ;o) Tror ikke hun har en profil her. Har hilst på deg i 2 bursdager som Anne-Irene har hatt til minstejenta si i juli ;o)

Men dere da.Er jeg så vanskelig å få tak i at dere må etterlyse meg her?Ler........Er inne på disse sidene en gang i blandt.Genseren du nevnte Hilde kjøpte jeg brukt gjennom en annonse på finn.Søt ikke sant?Har ikke fått oppdatert nicet enda derfor står det:

Ja,vi er så heldige å ha termin på 7 dagers mellom rom.Da har vi all grunn til å glede oss sammen,ikke minst håpe på at vi kansje møtes på barsel.Jeg har enda ei venninde som Maria har hilst på et par ganger som har termin 10 dager før meg.Alle 3 skal føde på Tønsberg,er spent på hvem som blir den heldige å bli førstemann.

Ja hvem av oss 3 blir det mon tro. ;o) Tipper det kanskje blir meg om jeg velger keisersnitt ;o)... Men tror jeg biter i "det sure eplet" og satser på at en vaginal fødsel skal bli vellykket. Vil jo helst slippe å ta keisersnitt. Får følge rådene jordmor gav meg i går og satse på at jeg ikke er så "uheldig" som forrige gang.... Men hvem vet, vi alle kan jo få over eller få før, eller kanskje vi rett og slett får på samme dato, det hadde vært kjempe "snodig" og gøy.. Hadde hatt litt selskap på barsel da.. :o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...