Gå til innhold

Nå kommer mamma og pappa med flyttebilen


Sanna&Simen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lykke til med flyttinga, er en del jobb, men er morro når man endelig er ferdig utpakket.....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, sånn kommer det til å bli her også! Bærbare pcn under armen som det siste :)

Og rett på nett når man har flytta.. hihi.. Har jo bestilt internett allerede vi så da er den klar når vi flytter inn!!

 

Kan jo risikere å få abstinenser og det er ikke bra!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God flytting! :o)

Skjønner godt at du setter foten ned for PC'en, ja!

 

Da vi flyttet i sommer (var heldigvis ikke avhengig av DIB da!) var Telenor i streik... Var uten internett i TO måneder!! :oS

Fint at naboen hadde usikret nett, da fikk jeg sneket meg inn en gang innimellom i hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt for dere å bli ferdige med pakking og flytting - og det er bra at dataen er det siste som pakkes ned! God flytting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god flyttings helg til dere !!! håper dere kommer dere fort påplass, og at det er dataen du monterer først i deres nye hjem...hehe, for du må jo være her med oss!!!

Snakkes vertfall mere over helga da! Jeg skal prøve å la vær å sitte på dataen så mye denne helga, se om jeg kan bruke tiden på å finne på noe med barna....får litt dårlig samvittighet av og til! Men er nok her om kveldene da...hehe!!

HAVE A NICE WEEKEND!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...