Gå til innhold

Æsj, nå skal vi pusse opp...

Gjest

Anbefalte innlegg

Blir sikkert fint til slutt, men er så dyrt og tar sånn tid...Skal legge parkett i gangen, flislegge hele badet nede og sette opp ny varmtvannstankog innredning, bytte kjøkkeninnredning, legge nytt kjøkkengulv, male kjøkkenet, legge mye fliser på kjøkkenet og sette inn peis...

Kommer til å bli et skikkelig rot her lenge...argh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, det var omfattende. Før vi fikk Ingrid, syntes jeg det var morsomt å pusse opp, vi bor i et "oppussingsobjekt" også, så da må en jo bare sette i gang. Nå har jeg ikke hatt tid til sånt. Var meninga at jeg skulle liste kjøkkenet og et par smårom mens jeg gikk hjemme i full permisjon, men nå tror jeg jammen at jeg skal dytte den jobben litt over på sambo!

Rotet kunne en gjerne ha vært foruten ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååååå, nå fikk jeg skikkelig medfølelse Hilde!!!!!!! Kjenner til hvordan det er... Har pusset opp badet her når vi flyttet inn (og bodde her), og så pes uten dusj da.. Og alt rotet og all den tiden det tar...

Når vi flytter om 3 uker skal hele kjelleren pusses opp. Det er en grovkjeller med god takhøyde og gode rom, så da skal vi lage bad/vaskerom, kjellerstue og soverom.. Uff, gruer meg litt jeg nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke synd på deg;-)

Tror ikke vi blir ferdige på et par år, jeg - hehe! Men vi har det nå fint i alt rotet vårt allikevel. Og snart blir varmekablene i kjelleren strømsatt, da må det vel bli deilig og varmt her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...