Gå til innhold

April: Hei hei jenter!!

♥Toni & baby girl♥

Anbefalte innlegg

Nå er det utrolig lenge siden jeg har vært innom her! Har vært utrolig lite innom DiB, så april klubben har gått litt i glemmeboken:o(

Ser at det er utrolig mye jeg må lese gjennom for å bli oppdatert, men gratulerer til alle dere som har blitt gravide, og født?

Her går tiden veldig fort, jeg jobber en del, og antonio vokser og blir skikkelig stor gutt! :o) Han snakker så mye mer, og har virkelig blitt et barn og ikke baby lenger. (han har jo ikke vært baby på lenge, men dere skjønner)

Han har fått et skikkelig temperament, og det er ikke sjelden jeg må telle til 10 (eller ble det kanskje 50?)

Lille gutten vår som aldri har likt smokk, ber nå om smokk når han skal sove i bhg, og vi har måtte ta med det! Merkelige greier. Han har bedt om smokk hjemme når han skal se Elias (favoritt) eller film. Tror det har blitt en kosevane for han.

Ellers er det ikke mange forandringer, ting er som de alltid har vært:o)

Skal virkelig prøve å stikke innom her litt oftere!

Klemmer fra oss

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8365177-april-hei-hei-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott at du tok turen innom! Tiden raser av gårde, ja, det skal være sikkert! Jeg er heller ikke særlig ofte her, og har helt gitt opp å lese alle innleggene. Dermed har jeg ikke oversikt over hvem som er gravid eller ikke, hvem som er her ofte eller sjelden, i det hele tatt; hva som skjer.

Lillegutt har ikke så mye temperament, men er til gjengjeld veldig sta. Hans store idol er storesøster, og han vil hele tiden gjøre det samme som hun gjør. Han snakker mye, men utydelig. Og han har veldig godt humør! Da storesøster var på lillegutts alder, var hun i full gang med en forferdelig trassperiode. Det har vi heldigvis ikke sett noe til hos lillegutt hittil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...