Gå til innhold

Usikker....rier/kynnere? når dra til sykehus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

1.Når man har vonde kynnere, er det da tegn på fødsel? er 1.gangs å hvet ikke hvordan en ri kjennes ut..

2.Skal "riene"komme med jevne mellomrom før man drar på sykehuset?

3.For meg tar den ca 45 min å komme til sykehuset, når skal jeg dra..altså, hvor ofte kommer riene da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når riene gjør så vondt at du må puste og pese deg igjennom så ring til sykehuset siden du har lang vei.

ring heller en gang for mye enn for lite.

Men du er ikke i tvil når ting er i gang for å si det sånn, og du vil feks merke stor forskjell på smertene dine på rier før og etter vannavgang

Skrevet

men vannet behøver vel ikke å gå?

Skrevet

Synes å huske at jeg fikk beskjed om å ringe når det var 5 minutt mellom riene sist jeg fødte. Har ca 30 minutt til sykehuset. Bedre å ringe for tidlig, så sier de når du bør reise. Jeg fikk vel beskjed om å ta en dusj og vente enda litt før vi reiste inn. Dette med å måtte puste å pese seg gjennom riene er nok individuelt, så jeg hadde ikke stolt blindt på det.

Skrevet

Jeg har aldri hatt regelmessige rier når jeg har reist inn på sykehuset. Mitt tips er å holde seg hjemme til en ikke klarer å snakke lenger mens man har en rie, da er det på tide å dra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...